Post af Evan Riley den Jan 23, 2015 19:52:56 GMT 1
@leviathan
- I Want To Hold your Hand -
- I Want To Hold your Hand -
Han var træt. Så træt. Skulle han bare lade være med at komme og i stedet lægge sig op i sin seng? Nej, han havde fået én skideballe for at lade være med at dukke op, og det havde han ærlig talt ikke lyst til at prøve igen. Det var ikke engang specielt sent, men han havde ikke kunne falde i søvn, her de sidste mange nætter. Han prøvede at gnide sine tunge øjne med sit ærme, da han bar en kop med varm æblete i hver hånd. Han havde sin skoleuniform på, men han havde forlagt sin kappe et eller andet sted på skolen, hvilket han ikke var så stolt af, siden han var typen der hadede kulde, og altid formåede at fryse, uanset hvilken tid på året det var. En lysebrun rygtaske var slynget over hans ene skulder, hvori hans seneste lektier lå gemt, samt noget blankt pergament.
Det havde krævet et par gange for ham, at huske alle sine ting.. eller i hvert fald de fleste af sine ting, da det ikke skulle undre ham hvis han havde glemt et eller andet vigtig, som lige nu lå og hyggede sig på hans seng. Hvis dette var tilfældet havde han dog ingen planer om, at rende op efter det.
Han åbnede døren til det aftalte lokale op, ved at skubbe den op med sin side, grundet teen i hænderne. Han var dog ikke så heldig, og skubbede lidt for pludseligt, hvilket resulterede i, at hans fingre blev dækket af den varme væske fra én af kopperne. ”For Satan!” Bandede han. ”Hej, Professor!” Han så ikke engang op fra teen, og skyndte sig i stedet hen, for at stille kopper på det bord de plejede at sidde ved, hvorefter han hev sine brændte fingre væk fra faren for at ryste sin hånd. Da det stadig gjorde ondt, efter han havde rystet den, stak han pegefingeren ind i munden, da det var den der havde lidt mest. Drengen smed sin taske på stengulvet og så endeligt op på Professoren, som havde ventet på ham. Hans ansigt lyste op, og han smilede med sin finger i munden. ”Undskyld, at jeg kommer for sent,” mumlede han, og gjorde et lidt for stort nummer ud af at tage fingeren så langsomt ud af munden som overhovedet muligt, uden at komme til at grine. Han havde selvfølgelig ikke på nogen sluppet de seksuelle hentydninger, og luftede gerne et par stykker, hver gang Professoren hjalp ham med lektierne. I dag blev ingen undtagelse.
Nu havde de mødtes en del gange efterhånden, og hver gang havde Evan en kop med æblete med, men dette var første gang han også havde taget en kop med til Professoren. Fantastisk at det så lige skulle gå galt. Èn af kopperne var nu kun halvt fyldt, og han turde vædde fem galleoner på, at det var hans egen han havde spildt. ”Jeg har te med! Jeg ved ikke om du bruger sukker, så jeg har altså ikke puttet noget i!” Han tog fat, rundt om den ene kop og tog den op til munden, for at smage. Han skar en grimasse af den bitre smag og stillede den fra sig igen. ”Det er din!” Sagde han misfornøjet og skyndte sig at tage en slurk af sin egen, forsødede version af teen. Han havde en eller anden ting med sukker og slik, hvilket, en hver idiot som havde kendt ham i mere end 24 timer vidste, da han umuligt kunne gå en hel dag, uden én eller anden form for sukkerholdigt snask. Professor Wolf havde selvfølgelig også haft fornøjelsen af, at opleve Evan i færd med at slikke ufattelig intenst på en slikkepind.
”Er du… Klar til mig?”