Post af Deleted den Dec 29, 2014 16:09:15 GMT 1
Kort info:
Fulde navn: Leviathan Wolf III
Fødselsår: År 74
Status: Varulv
Blodstatus: Fuldblod
Civilstatus: Single
Job: Professor i Forsvar Mod Mørkets Kræfter på Hogwarts
Andet: Medlem af Dragon's Alliance som underviser. Medlem af Dødsgarden, men som spion for Dragon's Alliance
Holdning til blodstatus: Dette betyder intet for ham
Om Leviathan (Levi):
Levi er på mange måder bemærkelsesværdig, men så alligevel ikke. Det første man lægger mærke til, når man ser ham er, at han er ualmindeligt pænt klædt på, og er det altid. Med pænt tøj menes ikke smart, men derimod jakkesæt, håret pænt sat, hvis hvis han kan slippe afsted med det, går han også meget gerne med høj hat. Han afspejler godt og grundigt den store formue, som han har arvet fra sine afdøde slægtninge generationer tilbage.
Begynder man så at tale med ham, vil man hurtigt opdage, at han har en ualmindelig besættelse af tiden og kan altid fortælle, hvad klokken er. Han har også en idé om, at der ikke er noget, der ikke kan forudsiges og er fast besluttet for at holde sig indenfor den tid, som han selv har besluttet sig for at lægges til hver sag. Der er desuden ikke meget liv i ham. Trods sin store interesse for sit fag, så virker han faktisk ganske kedelig og meget uinteresseret i andre mennesker. Dette vil man dog opdage ikke helt er tilfældet, hvis man kommer lidt tættere ind på ham.
Lærer man Levi rigtigt at kende, vil man opdage, at han faktisk er ganske generøs og hjælpsom. Han har en næsten endeløs tålmodighed, der næsten kun bliver sat på prøve, når det kommer til tiden. Hvis blot man ikke er sent på den, så skal man nok få gjort et godt indtryk på ham. Levi taler ikke så meget om sig selv, selvom der ville være meget at fortælle, men han bryder sig ikke om at prale for meget om sig selv (selvom han mange gange ville være i fuld ret til det).
Du kan trykke på linket til hans profil nede i signaturen, hvis du vil vide lidt mere.
Søger:
Jeg søger faktisk stort set alt til Levi, så længe det holde sig indenfor karakteren, så det ikke lige pludselig kommer out-of-charcter. Så hvis du har en god idé eller bare gerne vil have en relation til din karakter, så vær endelig ikke bange for at skrive. Jeg finder gerne relationer med så mange, som det overhovedet er muligt.
Lad det nu endelig ikke afholde dig fra at skrive, men jeg har nogle relationer, som jeg specielt godt kunne tænke mig til Levi:
Andet familie
Levi er en af de personer, der har familie lidt over det hele, så denne her er sådan set en forholdsvis åben relation uden rigtig nogen krav, så længe det ikke går ind og ændrer for meget på den historie, som jeg har til Levi, men det bliver forhåbentlig ikke et problem.
Fjender
Alle folk har brug for fjender, så skriv endelig, hvis I er interesseret i det.
Venner
Sådan nogle kan man da også altid bruge hist og her, men der er dog et klart krav om, at de to karakterer selvfølgelig skal kunne holde hinanden ud.
Elever på Hogwarts
Her er der vist en selvfølge om et krav på, at det skal være en elev på Hogwarts. Dette kan være alt. En ballademager, en der gerne vil have lidt ekstra hjælp, en der hader ham, en der synes er er mega nice, det er kun fantasien, der sætter grænser her, så længe det bliver holdt in-character.
Looooveeee
Well, anybody needs a little love, once in a while. Denne her er selvfølgelig heller ikke for alle og enhver, da karakterene selvfølgelig skal kunne sammen, men ellers er der egentlig ikke så meget her. (Det vil dog ikke gøre noget, hvis vedkommende er yngre end Levi. xD)
Gamle bekendte
Når man har en fortid, så inkludere det som regel også nogen mennesker, så denne her er egentlig meget åben. Her er det kun fantasien, der sætter grænser!
Nuværende relationer:
Luana Lethbridge - Datter.
@lupa - Gammel ynglingselev.
Evan Riley - Elev som Levi har et meget anstrengt forhold til.
@jenna - En af ynglingseleverne.
Evan Riley - Elev som Levi har et meget anstrengt forhold til.
@jenna - En af ynglingseleverne.
Kevin Ideex - Gammel kollega som Levi ved et uheld gjorde til varulv.