Post af Cher Boydell den Oct 30, 2014 23:35:40 GMT 1
Hun smilede tilfreds, som han sagde, at han lovede det. Så kunne han ikke løbe fra det… ikke, at det var nødvendigt. De var fandens dårlige til at sige nej til hinanden, selv hvis det var på vildt dårlige tidspunkter. Alligevel lykkedes det dem alligevel altid at finde ud af det hele. Derfor havde han selvfølgelig heller ikke behøvet at love hende det, men det var nu en dejlig forsikring at have. Som hans hånd nogle flygtige sekunder aede hendes lår, kunne hun ikke holde et smil tilbage. Selv om hun blev lidt ærgerlig over, at det kun lige var de få sekunder. Hver gang han rørte hende det mindste, efterlod han altid et brændende spor, der hvor han havde rørt hende - og det blev altid bare ved med at brænde. Det fik hende til at hige efter ham; blive utålmodig. Og det vidste han udmærket godt, og det var også derfor, at han gjorde det. Men inden hun kunne nå at brokke sig over, at han var led mod hende, så rømmede han sig, og hun så lidt undrende på ham - hvad lavede han? Dog gik et hurtigt op fra hende, og hun måtte bide sig let i underlæben for ikke at grine, som hun vendte opmærksomheden mod den forvirrede bartender. Isterningerne faldt ned i glasset i lettere skælvende, sjove ryk, fordi bartenderen rystede på hænderne, og Cher måtte fortsat bide sig i underlæben for at opretholde et straight ansigt. Selv på trods af, at bartenderen stadigvæk havde en lettere pink farve i ansigtet og dirrede let, blev han alligevel troligt stående, og det undrede hende egentlig lidt. Charlie stak manden lidt penge, og hun himlede med øjnene indvendigt. Det var så typisk et træk af ham. Ikke, at hun misundte ham eller at det som sådan var irriterende, men han gjorde det bare så ofte, at det gav hende lyst til at grine. Men det fik bartenderen til at smutte med et flammehav af rødme i ansigtet, og i samme sekund, som han havde vendt ryggen til dem, måtte Chers facade også flække i et smil, som hun så over på Charlie og himlede med øjnene - stadigvæk storsmilende. Han var virkelig… bare sig selv. Og hun elskede det.
”Det er fordi du har kastet en eller anden forbandelse over mig,” Hun sukkede overdrevent, men blødte op, som han gav hende endnu et kys på kinden. Han var altid god til at behandle hende som en prinsesse. Altid forkælede han hende, og hun nød det i fulde drag - hun var trods alt en lille prinsesse. Det kunne hun i hvert fald godt selv lide at tro. ”Orgh, okay, så holder jeg måske oprigtigt en smule af dig,” overgav hun sig, som hun let rynkede på næsen. ”Selv om du er lige lovlig led nogle gange,” Denne gang var det hendes tur til at læne sig fremad mod ham, for at skænke ham et kindkys.
Hun så på ham, som var hun utroligt foraget over hans ord. ”Tsh, hvad tror du dog om mig?” Hverken hendes ansigtsudtryk eller stemmeleje virkede, for den drillende tone skinnede let igennem. Hun kunne simpelthen ikke være ordentligt sur på ham - ikke engang for sjov! ”… men hvem kan dog modstå en mand som dig, altså? Det er ikke helt fair play.” kommenterede hun med et kærligt smil og et blink. Derudover kendte han hende bare så godt… han vidste, hvad hun kunne lide, og hvad hun ville. Sommetider var han bedre til at vurdere, hvad hun ville, end hun selv var.
Der var kun en sjat tilbage af drinken i hendes glas, som hun drak, hvorefter hun holdt glasset frem mod ham med en uskyldig, dog lettere pirrende, mine. ”Deler du?”
”Det er fordi du har kastet en eller anden forbandelse over mig,” Hun sukkede overdrevent, men blødte op, som han gav hende endnu et kys på kinden. Han var altid god til at behandle hende som en prinsesse. Altid forkælede han hende, og hun nød det i fulde drag - hun var trods alt en lille prinsesse. Det kunne hun i hvert fald godt selv lide at tro. ”Orgh, okay, så holder jeg måske oprigtigt en smule af dig,” overgav hun sig, som hun let rynkede på næsen. ”Selv om du er lige lovlig led nogle gange,” Denne gang var det hendes tur til at læne sig fremad mod ham, for at skænke ham et kindkys.
Hun så på ham, som var hun utroligt foraget over hans ord. ”Tsh, hvad tror du dog om mig?” Hverken hendes ansigtsudtryk eller stemmeleje virkede, for den drillende tone skinnede let igennem. Hun kunne simpelthen ikke være ordentligt sur på ham - ikke engang for sjov! ”… men hvem kan dog modstå en mand som dig, altså? Det er ikke helt fair play.” kommenterede hun med et kærligt smil og et blink. Derudover kendte han hende bare så godt… han vidste, hvad hun kunne lide, og hvad hun ville. Sommetider var han bedre til at vurdere, hvad hun ville, end hun selv var.
Der var kun en sjat tilbage af drinken i hendes glas, som hun drak, hvorefter hun holdt glasset frem mod ham med en uskyldig, dog lettere pirrende, mine. ”Deler du?”