Post af Deleted den Aug 15, 2015 17:00:00 GMT 1
Stem for sikkerhed
Stem for forbedringer
Stem for ligeværd
Stem på Jonathan Jarvis McBeth
Fulde navn: Jonathan Jarvis McBeth
Alder: 51 år
Blodstatus: Fuldblod
Tidligere beskæftigelse: Tidligere eliksirmester og Auror i Ministeriet for Magi
Civilstatus: Enkemand
Største vision: Balance og harmoni i det magiske samfund
Politiske holdninger:
Efter Dødsgardisternes kontrol over det magiske samfund, er der mange ting, som ønskes ændre til det bedre. Under de politiske holdninger, fremgår det, hvad jeg ønsker at gøre, samt hvad det kræves for at opnå disse. Jeg handler ud fra, hvad jeg har set og oplevet i hele mit lange liv, og det er det, som jeg aktivt vil gå ind, for at få gjort. Jeg går gerne frem som en god rollemodel for den øvrige verden, råber op og kalder vores kære medmennesker sammen. Det arbejde som skal udføres, er for jer og for mig, så vi alle kan have det godt, og dertil, er jeg villig til at gå meget langt. Ændringer kommer til at koste, og dette skal finansieres. Det vil tage tid, men sammen, ved jeg, at vi kan udføre de nødvendige mirakler.
Alle ønsker forbedringer. Jeg ønsker at udføre dem!
Ændringer der skal foretages:
Ligestilling uanset blod og status
Igennem alt for lang tid, har der hersket problematikker, os magikere igennem, og dette skal bringes til et minimum. I forvejen ved jeg, at det er umuligt at udrydde. I samme omgang, skal mennesker med anden status ligeledes bydes velkommen i vores samfund på samme grundlag, som en anden heks eller troldmand.
Der skal sættes større fokus på medmenneskelighed og samarbejde. Kun sådan kommer vi frem i tiden. Det er på tide, at vi forlader middelalderen. Alle er lige meget værd, og alle har folk lige meget at yde i vores samfund. Jeg ønsker at alle skal føle sig velkommen, og som en lige så stor del af vores samfund, som de oldgamle magiske familier, som har formet de gamle love og det gamle samfund. Dette er fremtiden, og den er vi alle sammen fælles om.
Større fokus på sikkerhed og tryghed i det magiske samfund
Bemandingen på Aurorkontorerne skal sættes op, så disse bedre kan honorere de ansvarsfulde opgaver, som er tilrettelagt dem, her i det magiske samfund. Ved at øge bemandingen på afdelingerne, kan samtidig sikre, at hændelser, som vi netop har været igennem, ikke vil komme til at ske igen.
Eleverne på de magiske skoler, skal informeres og oplæres, hvor der skal være større fokus på fag hvor tryllestaven skal benyttes, såvel som eliksirbrygning. Ligeledes på uddannelser, hvor dette skal bruges i større omfang, skal optaget samtidig øges. Ligeledes, skal der større fokus på mørk magi, så dette bedre kan forsvares i fremtiden. Man kan ikke forsvare sig mod noget, som man ikke er kendt med.
Samarbejde på tværs af magiske instanser
For at styrke det magiske samfund, er det vigtigt, at der lægges særlig vægt på samarbejdet mellem de magiske instanser. Med disse, er der tale om Ministeriet for Magi, Hogwarts Skole for Heksekunstner og Troldmandsskab og Skt Mungos Hospital for Magiske Kvæstelser.
Ved at styrke et samarbejde de magiske instanser imellem, kan man rustes bedre op, i tilfælde af kommende og fremtidige katastrofer. Ved at bevæge fokus mod de tabu-emner, som længe har hvilet lige under overfladen, og det anser jeg som et vigtigt punkt på dagsordenen. Der skal arbejdes mod faste og bestemte mål, herigennem bedre sikring af de kommende generationer, fokus på mørk magi, samt forsvar overfor dette.
Sikkerhed, ligeværd og forbedringer! Det er kernebegreberne, som jeg går ind for!
Hvorfor skal folket stemme på mig:
Ved at stemme på mig, forsikrer jeg at de ændringer, som jeg ønsker gjort, bliver gjort. Jeg er en mand af handling, og der er adskillige ting, som ønskes forbedres. Ved at stemme på mig, lover jeg ved en tillid borger og minister imellem, at kæmpe for at opretholde en tryghed og sikkerhed i vores samfund, samt sikrer, at de fremtidige generationer stadig bliver styrket. Her igennem et større fokus på samarbejde i de magiske instanser, for at sikre at vi atter en gang får et magisk samfund, der harmonerer og er i komplet balance.