Post af Miles O'Fionnáin den Jun 29, 2015 21:49:48 GMT 1
Miles "Milo" O'Fionnáin
Dette er min første plottråd nogensinde, så bær over med mig! Miles her er en sekstenårig knægt, som p.t. går på Hogwarts. Han er en et meget intelligent individ, der altid tænker lidt for meget over tingene. Han har nogle psykiske problemer, der blandt andet gør, at han lider af hallucinationer fra tid til anden. Han har et stort temperament, og så har han efterhånden vænnet sig til tanken om, at alle forlader ham på et eller andet tidspunkt, så han har ikke let ved at binde sig.
Plots jeg søger:
(Og I er selvfølgelig velkomne til at komme med flere idéer!)
Plots jeg søger:
(Og I er selvfølgelig velkomne til at komme med flere idéer!)
- Dårlig/god indflydelse: Jeg har en idé om, at han skal droppe ud af skolen indenfor den nærmeste fremtid. Derfor søger jeg et eller andet, der kan trække i ham - om det er et familiemedlem, der hiver ham ud af skolen, et jobtilbud, der dukker op, eller en kærlighedsinteresse, han ikke han være sammen med på skolen, det er mig ligegyldigt. Her bør det nok nævnes, at han er virkelig klog når det kommer til det boglige, så han ville ikke være helt tosset at have rendende på din arbejdsplads!
- "Kærlighed": Miles er homoseksuel, men han er meget usikker i sin seksualitet, og tør næsten ikke engang at indrømme overfor sig selv, at han er til sit eget køn. Derfor leder jeg efter en, der kan give ham en hjælpende hånd med at komme ud af skabet. Det kan være alt lige fra en flirt, der ender med at røvrende ham, til den helt store kærlighed.
- Fjender: Miles kommer desværre ikke så godt ud af det med de fleste. Han er ikke god til at holde munden lukket, da han altid er ærlig og gerne vil have sin mening ud. Derfor er der en del folk, der har et horn i siden på ham.
- Venner - evt. bedste ven/inde: Han skal da også have et par venner. Det ville være godt med en enkelt person, han virkelig kam betro sig til. Måske en storebror/storesøster type? Ellers er jeg åben for alle idéer.
- Hjælpen: Hvis der er en, der har en karakter som tilfældigvis er psykolog eller lignende, så kan Miles godt få brug for ham eller hende.