Post af Deleted den Jul 8, 2015 0:40:57 GMT 1
Flora rakte op til sit hår og snoede en tot om sin finger hurtigt, hvorefter hun slap den igen og sendte Charles et uskyldigt smil. "Jeg kan bare godt lide at være fashionably late, du ved," sagde hun og grinede lidt. Hun vidste godt at han ikke havde ment det så intenst som han fik det til at lyde, og hun valgte også at ignorere den smule varme i kinderne der sikkert gav hende en frisk, pink farve. Hun håbede dog, at det bare lignede hun var glad, og ikke rødmede for meget over alt hvad han sagde. For det var da for irriterende, hvis hun var alt for nem at læse. "Ja, mig og min tvillingebror," sagde hun med et smil, glad og lettet over hans reaktion, selvom hun egentlig ikke havde forventet andet. Hun havde bare oplevet nogle ret dårlige reaktioner nogle gange, når folk fandt ud af det, så hun var glad for, at han accepterede det.
Hun hævede et øjenbryn til hans forslag, men smilede dog bare. "Den er jeg helt sikkert med på. Især tømmermænds delen," sagde hun og nikkede. Hun elskede jo at feste, og hun sagde aldrig nej tak til en alkoholisk drink, uanset om hun havde hensigt til at blive fuld eller ej. Hun elskede bare den slags. Enhver undskyldning for at drikke sig en lille fjer på (selvfølgelig stadig under kontrol fra hendes side) og danse til den lyse måde var hun helt sikkert med på. "Ja, vil du bestille?" spurgte hun og kiggede hurtigt på tjeneren, hvorefter hun vendte sin opmærksomhed mod Charles igen. "Bare sig: due pizze vegan, per favore," forklarede hun ham, og sagde det italienske så langsomt og tydeligt som muligt, for at han kunne gentage det uden alt for mange problemer.
Hun hævede et øjenbryn til hans forslag, men smilede dog bare. "Den er jeg helt sikkert med på. Især tømmermænds delen," sagde hun og nikkede. Hun elskede jo at feste, og hun sagde aldrig nej tak til en alkoholisk drink, uanset om hun havde hensigt til at blive fuld eller ej. Hun elskede bare den slags. Enhver undskyldning for at drikke sig en lille fjer på (selvfølgelig stadig under kontrol fra hendes side) og danse til den lyse måde var hun helt sikkert med på. "Ja, vil du bestille?" spurgte hun og kiggede hurtigt på tjeneren, hvorefter hun vendte sin opmærksomhed mod Charles igen. "Bare sig: due pizze vegan, per favore," forklarede hun ham, og sagde det italienske så langsomt og tydeligt som muligt, for at han kunne gentage det uden alt for mange problemer.