Post af Charles Michael Lavoie den Jul 5, 2015 18:27:20 GMT 1
Han lavede en eftertænksom mine ved hendes ord og grinte så lidt. "Det kommer an på hvor vant de er til at drikke jo. Det kan godt være, de kan holde til 5 liter rom, men taget i betragtning af at de så også skal kunne sejle et skib, så lyder det ikke som et trygt sted at være heller." svarede han efter han havde tænkt i nogle få sekunder. Han følte sig glad i hendes selskab og kunne bruge flere timer på at høre hende snakke. Hendes stemme var behagelig og han synes de havde en god kemi. I hvert fald for nu. Charles var meget påpasselig med at få folk for tæt på med det samme, for han blev oprigtigt ked af det, hvis det ikke gik og hans tidligere eks kæreste havde været ham utro. Desuden havde han jo bandet, hvilket var hans hovedfokus lige nu, for ikke at nævne der lige nu skulle noget af en pige til at få ham til at falde til ro, da han nød at være single og kunne flirte med de piger han ville. Han så undersøgende på hende, da hun vendte sit hoved væk. Han kunne godt gætte sig til hun rødmede, hvilket fik ham til at smile. Det var sødt, men han ville ikke kommentere på det lige nu. Han vidste godt fra Marc, at når man kommenterede på det blev det værre, men dog sjovere for ham. "Du skal ikke takke Flora" forklarede han og lagde en hånd på hendes skulder. Han kunne også selv være genert, når nogen komplimenterede ham, men det kom også an på hvem det var, og han ville i hvert fald slet ikke vise det. "Var jeg? Er du sikker på det ikke er på grund af min hårfarve adskiller sig væsentligt fra Marcs ved at være rød?" spurgte han og pegede op på sit hår for at understrege sin pointe. Han tømte sit eget glas og så ud over vinduet for at se hvor langt de var noget på deres tur. "Er du ved at være sulten?" spurgte han så, da turen snart var færdig.