Post af Deleted den May 20, 2015 19:56:19 GMT 1
Lidt om Lupa
Fulde navn: Lupa Cheinnselaig Mortem
Blodstatus: Rent blod
Højde: 1.75 cm
Vægt: 51 kg
Status: Animagus (Ulvehund)
Status: Animagus (Ulvehund)
Fødested: Cheinnselaig Gården, Connemara, Irland
Bopæl: Wick, Skotland
Job: Skuespiller på teater
Andet beskæftigelse: Mortem-dedikeret
Holdning omkring blodstatus: Mudderblod skal udryddes
Civilstatus: Single
Siden: Altid
Første gang: Jomfru
Seksualitet: Kun til mænd (og gerne ældre mænd)
Læs meget mere om Lupa på hendes profil.
Søges
Stort set alt, men dog specielt:
En, der for alvor kan sætte hendes idealer i tvivl
Eftersom Lupa kommer fra en stolt fuldblodsslægt, så er der ikke noget at sige til, at hun også selv nærer sine fordomme mod mudderblod. Men hun skal gerne komme godt og grundigt i tvivl om disse holdninger og bliver splittet, da en eller anden ligesom forsøger at forklare hende (på en pæn måde), at der ikke er nogen forskel, eftersom hun i bund og grund ikke ved bedre. Dette må meget gerne være en auror eller en anden med autoritet, men hold Jer endelig ikke tilbage.
Jeg har selvfølgelig visse krav til denne relation, som nemt kan diskuteres hen over en ugle.
The love of her life
Lupa er en anstændig pige, der ikke render rundt hos hvem som helst. Hun har aldrig haft en kæreste før, og jeg ser helt gerne, at den hun får, kan hun ende sine dage med.
Det her kan lede op til mange forskellige ting og sager. På den ene side, så kunne den eneste ene være én af samme idealer som hende selv, men det kunne ligeså vel være en mugglerfødt, så der for alvor kunne komme noget drama i gang.
Denne her relation gives selvfølgelig ikke til hvem som helst, eftersom personlighederne skal passe sammen. Men sagt på forhånd, så er Lupa lidt af en kujon, når det kommer til kærligheden, så allerede her skal det siges, at det skal være en, der er villig til at hjælpe hende på vej med det.
Andre detaljer kan selvfølgelig diskuteres over ugle.
The love of her life
Lupa er en anstændig pige, der ikke render rundt hos hvem som helst. Hun har aldrig haft en kæreste før, og jeg ser helt gerne, at den hun får, kan hun ende sine dage med.
Det her kan lede op til mange forskellige ting og sager. På den ene side, så kunne den eneste ene være én af samme idealer som hende selv, men det kunne ligeså vel være en mugglerfødt, så der for alvor kunne komme noget drama i gang.
Denne her relation gives selvfølgelig ikke til hvem som helst, eftersom personlighederne skal passe sammen. Men sagt på forhånd, så er Lupa lidt af en kujon, når det kommer til kærligheden, så allerede her skal det siges, at det skal være en, der er villig til at hjælpe hende på vej med det.
Andre detaljer kan selvfølgelig diskuteres over ugle.
Blodfanatikere
Hvad er en blodsfanatiker uden andre af slagsen? Mens jeg gerne vil have hende lidt i tvivl om disse holdninger, så skal der naturligvis også være folk, som ligesom holder hende inde i kredsen. Evt. på et mere tvunget og/eller formelt plan.
Der er ikke større krav til dette, men man skal selvfølgelig være af fuldblod og selv gå op i det.
"Venner"
Nu er Lupa ikke ligefrem typen, der render rundt og har en masse venner, men nogle få kan jo ikke nægtes, hun kan få, vel?
Der er krav til karakterens personlighed ved denne her og husk også at studere Lupa godt og grundigt, inden du spørger til denne. Hun er en rigtig diva/bitch, som måske ikke alle ville finde lige hyggeligt selskab.
Fjender
Dette søger jeg specielt. Lupa er en frygtelig person, så det ville være fabelagtigt, hvis der var nogen, der gad være fjender til min pige.
Ikke rigtig nogen krav. Man skal bare ikke kunne lide Lupa (which is not hard).
Ellers så er det kun fantasien, der sætter grænser! Og selvfølgelig realistikken. Jeg går ikke med til plots eller relationer, der er out of character, men kom endelig med forslag, så kan vi altid finde ud af noget!
Nuværende relationer
De har haft gensidig respekt for hinanden siden, de første gang mødtes. Deres kendskab er familierelateret, og hun er bestemt ikke noget dårligt selskab.
- Explain please! -
Han har altid være en af Lupas nære venner. Deres kendskab er familierelateret, selvom hun måske holder lidt for meget af ham, end hun egentlig burde.
- Long time since last... -
Darragh Cusack
De kender hinanden gennem familierne. Dog ser hun meget ned på hans familie, og de er derfor bestemt ikke gode venner.
- The power og darkness -
Darragh Cusack
De kender hinanden gennem familierne. Dog ser hun meget ned på hans familie, og de er derfor bestemt ikke gode venner.
- The power og darkness -