Post af Deleted den Apr 11, 2015 19:07:07 GMT 1
Basis
Fulde navn: Felix Orval Charles Hawking Lennon
Satage name: Felix Lennon
Kælenavne: Lennon, Charles, Charlie, Lexi og Bae
Fødselsdag: 3. december årgang 80
Blodstatus: Halvblod
Arbejde: Instruktør og skuespiller på The Newcastle Theatre
Civilstatus: Single
Seksualitet: Han er (tro det eller ej) kun til piger
Holdning om blodstatus: Kunne ikke være mere ligeglad
Lidt mere info
Felix er et svin. Kort og godt, så er han et kæmpestort svin. Bevars, han kan være charmerende, sød og faktisk direkte venlig og ganske hjælpsom, når han bare selv vil. Problemet er bare, at det vil han sjældent. Han er barnlig på den måde, at han bare nyder at provokere folk, bestemt når de vender den anden kind til. Det morer ham grænseløst.
Det er ingen overraskelse at Felix ikke er helt normal. Han skiller sig meget ud på den måde, at han til tider har tendens til at gå i dametøj. Denne trang kom efter, han havde spillet Frank i Rocky Horror, og han er skamløs omkring det. Han tager det hele med løftet pande og en omgang sarkastiske kommentarer. Der skal meget til at skræmme ham.
Læs meget mere på:
Søger
ALT!!! Jeg søger stort set alt til Felix!
Dog søger jeg særligt:
En mor: Skal ikke passe med det, der står på profilen, men: alderen skal være rimelig og hun skal være af halvblod (vedkommende skal også indfinde sig med, at der kan blive tilføjet og ændret på stamtræet).
En far: Skal ikke passe med det, der står på profilen, men: alderen skal være rimelig, skal være fuldblod og skal bære efternavnet Lennon (vedkommende skal også indfinde sig med, at der kan blive tilføjet og ændret på stamtræet).
Andet familie: Denne her er meget mere åben. Kom endelig med forslag til, hvad dette kunne være. Det skal dog stemme overens med den familie, der allerede er.
Venner: Felix er en svær person at være i nærheden af, så der er selvfølgelig visse krav til personligheden her for at holde det realistisk.
Fjender: Fjender har han fået mange af op gennem årene, så sådan nogen vil jeg specielt gerne have.
Evt. flirt/eks-/kæreste: Felix render selvfølgelig også lidt omkring med damerne, så dette søges også meget gerne. Der er visse krav til personligheden og jeg vil meget gerne, at pigerne er yngre end ham, men dette er på ingen måde en krav.
Kollegaer/ansatte: Jeg vil også meget gerne have nogle bekendte til Felix inden for skuespillerbranchen! Jeg kunne også virkelig tænke mig nogen, der måske arbejdede på teatret? Teatret er et jeg selv har opfundet, så der er selvfølgelig visse kritier til ansættelse her, der let kan tages hen over en ugle.
Kollegaer/ansatte: Jeg vil også meget gerne have nogle bekendte til Felix inden for skuespillerbranchen! Jeg kunne også virkelig tænke mig nogen, der måske arbejdede på teatret? Teatret er et jeg selv har opfundet, så der er selvfølgelig visse kritier til ansættelse her, der let kan tages hen over en ugle.
Kun fantasien sætter grænser. Jeg ser jer også meget gerne selv byde ind med noget, hvis I har nogen strålenden idéer! Ellers så skriv alligevel, så finder vi ud af noget!
Nuværende relationer og emner
@mccartney
Bedste ven lige siden de startede på Hogwarts samt nuværende bofælle.
- Dizzy Miss Lizzy -
- Dizzy Miss Lizzy -
@sibella
En enormt kær tøs, som arbejder på hans teater.
- Mamma Mia! -
@scarlet
Kusine på fars side.
Olga ”Lola” Parnes
Selvom hun nok ikke er lige meget for det, så kan Felix simpelthen ikke undgå at rende rundt og lege far-agtig for hende. Hun bor desuden lidt løst hjemme hos ham.
- Army of two -