Post af Trescott Roden den Mar 24, 2015 12:14:59 GMT 1
D. 24/03-2015
Beklager inaktiviteten:
Hej alle sammen! Det er lidt beklageligt at tinge har gået lidt sløvt for sig her på MF det sidste stykke tid. Både admins og moderatoerer har haft en del om ørene IRL og derfor har vi nok ikke været helt så aktive som vi plejer at være. Ikke fået opdateret listerne lige så hurtigt som vi plejer at gøre osv.
Vi har stadigvæk travlt, men vil understrege (på vegne af os alle) at vi altså ikke er ved at køre døde i det, vi har bare haft travlt xD
Tak til jer som så flot holder siden oppe og i gang med jeres aktivitet! <3
Lige pt. arbejder vi på et stort MF plot, så snart detaljerne er fastlagt vil vi give alle besked, så alle ved hvad der kommer til at forgå, men det skal nok blive sjovt!
Slytherin overhoved søges:
Som der nu har stået i sidebaren i noget tid, måtte vi desværre sige farvel til vor kære Xavier Beckett som ellers har været slange-papa gennem de sidste mange måneder, vi ønkser ham god vind på vejen og håber da på at nogen kunne få lyst til at overtage stillingen som slangernes overhovede.
Dertil kan jeg lige tilføje at der også stadigvæk mangler et par professorer.
Afstemningne om nyt profilskema:
Endnu en ting vi ikke var så gode til at melde tilbage på var den afstemning vi havde for et par uger tilbage med det nye profilskema. Eftersom afstemningen endte lige, vil det ind til videre forsætte som det hidtil har gjort, imens vi arbejder på at finde en "gylden middelvej".
Årgangslisten:
Denne er nu færdig! Den findes under "Forsiden" -> "Guiden" -> "Praktiske lister"
Her skulle alle karakterer meget gerne stå nævnt samt hvilket kollegie de gik på i deres tid på Hogwarts.
Står du ikke på, eller står dit kollegie ikke på, må du meget gerne sende mig, Trescott Roden en ugle med Karakternavn, Årgang og Kollegie. Så skal jeg nok få updateret listen
Så var der vidst ikke mere for nu, andet end mine igang værende projekter endnu er en ny og forbedret jobliste, samt mulige faceclaims.