Post af Deleted den Feb 26, 2015 17:52:57 GMT 1
Jordan Olive Cavalier
--- info info info info info ---
Jordan er kort beskrevet en kælling. Hun er ekstrem egenrådig og konstant bange for at nogen vil tage Darcel fra hende trods for hun selv er ham utro. Hun har gået på Beauxbatons Academy i Frankrig og havde et stort crush på en af sine professorer da hun var yngre. Hun har altid været frøken populær og hun har altid nydt det. Jordan mødte Darcel kort tid efter hun stoppede på skolen og efter nogle år lykkes det da også for hende at score ham. Jordan har igennem første forhold været ham utro både med mænd og kvinder inden han gjorde det forbi og tog tilbage til England. Jordan har ufattelige ejerfornemmelser overfor sin mand og derfor er hun ikke god til at være ven med kvinder. Hun er langt fra blodfanatiker, men hun kan derimod godt lide varulve da hendes lillebror er varulv. Jordan er egentlig meget kærlig dybt inde, men de fleste opfatter hende som at være utrolig snobbet. Hun er trods al franskmand med stort F. Jordan har desuden en svaghed for vin og da især rødvin da hun er opvokset på en vingård lidt udenfor Frankrig. Jordan har ikke drømt om det der med at blive gift før hun mødte Darcel da hun aldrig har troet på kærlighed før hun mødte ham og har i øvrigt hellere aldrig elsket andre end ham.
--- friends friends friends friends friends ---
@winther - Vi er primært venner fordi det er Darcels lillesøster
Valentin Loup Cavalier - Min lillebror og bedste ven
Jeromy Evan Mason - Lidt mærkeligt form for venskab
@diaval - Et underligt form for venskab
@liammcshane - Manden hun healer ved siden af sit arbejde og en ven
Valentin Loup Cavalier - Min lillebror og bedste ven
Jeromy Evan Mason - Lidt mærkeligt form for venskab
@diaval - Et underligt form for venskab
@liammcshane - Manden hun healer ved siden af sit arbejde og en ven
Søger: En et helt hav af venner! Jordan har ikke rigtig nogle venner. Hun mangler også bekendte, folk hun kender igennem Darcel, gamle klassekamerater eller skolevenner
--- enemies enemies enemies enemies enemies ---
@summer - Kvinden som Jordan på ingen måde kan døje!
Camden Logan Mitchell - Han hader mig så jeg hader ham
James Scott Parker - Han hader mig! Jeg kender ham ikke.
Søger: Kvinder der ser for meget efter HENDES Darcel
Generelt bare kvinder. Jordan dur ikke så godt med kvinder
Camden Logan Mitchell - Han hader mig så jeg hader ham
James Scott Parker - Han hader mig! Jeg kender ham ikke.
Søger: Kvinder der ser for meget efter HENDES Darcel
Generelt bare kvinder. Jordan dur ikke så godt med kvinder
--- lovers lovers lovers lovers lovers ---
Prof. Darcel Montaque Lavoie - The one and only. Ham hun har været kæreste med over to gange
Jeromy Evan Mason - Affair! Han har penge. Hvad kan jeg sige?
@mason - Affair! Han ligner Darcel. Hvad er din undskyldning?
Søger: Hendes eks-kæreste fra Frankrig, tidligere flirts og affære (også nuværende affærer), professoren hun var sammen med da hun var 15 (og han var 29)
Det skal siges at Jordan sagtens kan flirte med kvinder, men det er også det eneste.
Jeromy Evan Mason - Affair! Han har penge. Hvad kan jeg sige?
@mason - Affair! Han ligner Darcel. Hvad er din undskyldning?
Søger: Hendes eks-kæreste fra Frankrig, tidligere flirts og affære (også nuværende affærer), professoren hun var sammen med da hun var 15 (og han var 29)
Det skal siges at Jordan sagtens kan flirte med kvinder, men det er også det eneste.