Post af Deleted den Jan 21, 2015 12:13:06 GMT 1
Kort info:
Fulde navn: Lennox Ralston Carr Mackenzie
Fødselsår: År 81
Blodstatus: Fuldblod
Civilstatus: Optaget af Evan Riley
Job: Auror
Andet: Medlem af Hogwarts' bestyrelse og amatørskuespiller på The Newcastle Theatre
Holdning til blodstatus: Der er plads til alle
Om Lennox:
Det ville være synd at sige, at Lennox er en specielt behagelig person, for det er han ikke. Han er stædig, gnaven og bitter og holder sig egentlig helst på afstand af mennesker. Han kan også virke meget ubehøvlet, hvis man fanger ham på de dårlige dage eller siger noget forkert. Det er meget svært at få ham til at skifte mening, eftersom han er stædig som et gammelt æsel og bestemt ikke er vild med at skulle underkaste sig andre.
Trods dette har han også nogle bedre sider, som man dog sjældent kan se igennem til. Han er meget selvopofrende og vil til enhver tid sætte andres liv over sit eget. Også selvom man knap kender ham, men dette har meget at gøre med, at han egentlig ikke rigtig finder meget mening i sit eget liv og hellere vil have, at andre kan overleve. Dette er dog ikke noget, han render rundt og råber højt om. Han viser ikke sine følelser ikke engang over for sig selv, og har faktisk generelt svært ved at anerkende dem. Skal sandheden dog frem, er han faktisk en meget følsom person, problemet er bare, at ikke rigtig tør se igennem til det.
Derudover er han noget af en eskapisk, og han har valgt at forsvinde ind i sit arbejde. Han er virkelig en arbejdsnarkoman, og arbejder hellere over end at gå til tiden. Hvis ikke han arbejder, så søger han til at tegne eller til at male. Men arbejdet er nok det, der fylder allermest i hele hans liv. Har han først fået uniformen på, så er der ikke noget, der hedder mister Nice Guy (selvom der heller ikke var meget af ham i forvejen). Han er 100 procent fokuseret på at gøre sit arbejde ordentligt, og det gør han så sandelig også.
Søger:
Jeg søger egentlig stort set alt til Lennox. Venner, fjender, gamle bekendte, you name it. Jeg kan bruge stort set alt til ham. Selvfølgelig skal det være realistisk i forhold til begge karakterer og stemme overens med baggrund og alt det der.
Forældre
Jeg søger faktisk både en mor og en far til Lennox (og også meget gerne andet familie).
Moderen fik ham i en meget ung alder og hendes navn er Isla Carr Mackenzie. Navnet vil jeg meget gerne beholde til hende, men det kan godt ændres, hvis det er. Isla kommer fra en pæn fuldblodsfamilie og stak af fra dem, da hun blev gravid med Lennox. Hun havnede i dårligt selskab og var en elendig mor. Men da Lennox stak af fra hende, kom hun ud af problemerne og er i dag en meget kærlig og venlig person.
Faren er faktisk meget åbent. Han kender ikke sin far, men det gøre moren så til gengæld. Kom meget gerne med forslag og idéer her. Jeg er åben.
Forældre
Jeg søger faktisk både en mor og en far til Lennox (og også meget gerne andet familie).
Moderen fik ham i en meget ung alder og hendes navn er Isla Carr Mackenzie. Navnet vil jeg meget gerne beholde til hende, men det kan godt ændres, hvis det er. Isla kommer fra en pæn fuldblodsfamilie og stak af fra dem, da hun blev gravid med Lennox. Hun havnede i dårligt selskab og var en elendig mor. Men da Lennox stak af fra hende, kom hun ud af problemerne og er i dag en meget kærlig og venlig person.
Faren er faktisk meget åbent. Han kender ikke sin far, men det gøre moren så til gengæld. Kom meget gerne med forslag og idéer her. Jeg er åben.
Nuværende relationer:
Evan Riley
Hans boyfriend!!! <333
- 30 Minute Break -
- Take me or leave me -
- I'm Just Happy To Dance With You -
- One in awhile... -
James Scott Parker
De er kollegaer, men kan på ingen måde fordrage hinanden grundet den store forskel på dem.
- I really don't like you -
De er kollegaer, men kan på ingen måde fordrage hinanden grundet den store forskel på dem.
- I really don't like you -
@winther
Han var mentor for hende og en smule forelsket i hende, dengang hun studerede til at blive auror.
- You've got to be kidding me -