Post af Cayden Francis Mason den Nov 22, 2014 18:45:39 GMT 1
Mr Cayden Francis Mason
Cayden er fuldblods magikere der kommer fra en rig familie. Faktisk er hans fætter Tate Mason. Cayden begyndte at interessere sig hurtigt for mørk magi da han gik på 2. årgang og holdte det skjult for sin familie. Det var først da han gik ud af skolen han ikke længere kunne skjule sin kærlighed til denne form for magi og derfor blev han smidt ud hjemmefra da man ikke vil have sådan noget i familien Mason. Cayden har derfor boet på gaden lige siden han blev færdig på skolen og da han ikke rigtig har noget sted at bo har det været svært for ham at kunne skaffe de bøger man skal for at forsætte på en uddannelse. Derfor valgte han at begynde at sælge sin krop til mænd og kvinder der vil give ham en god pris mod betaling. Cayden er dog fuldt ud hetero og er kun sammen med mænd for penge.
Cayden er desuden en livlig fyr der elsker at få sin vilje og så har han ikke de helt store moralske skrupler udover han hader mugglere og alt hvad de indebærer. Han er en ganske bestemt type og han hader at lade sig styre. Han kan desuden være noget så kold og er faktisk ligeglad med alle andre end sig selv og hans eget ego.
Cayden er desuden en livlig fyr der elsker at få sin vilje og så har han ikke de helt store moralske skrupler udover han hader mugglere og alt hvad de indebærer. Han er en ganske bestemt type og han hader at lade sig styre. Han kan desuden være noget så kold og er faktisk ligeglad med alle andre end sig selv og hans eget ego.
` Cayden F. Mason , ` 19 , ` '83 , ` Gradueret ,
` Tidl. Slytherin , ` Trækkerdreng
` Tidl. Slytherin , ` Trækkerdreng
Tate Orion Mason
Min fantastiske fætter. Den eneste der gider mig stadig selvom jeg er udstødt af familien
@leia
Veninde fra skoletiden som Cayden ikke kan lade være med at flirte med
@charles
Bro from another ho
@elias
Manden som Cayden har randt erne for mod penge og ofte prøver på at lokke i udføre igen. Cayden bruger ham mest bare for at få lidt penge her og lidt penge der
Jeromy Evan Mason
Min onkel
@mason
Min fætter og ham jeg stoler på udover Tate
Gina María Mason
Jeromys lillesøster og min tante
Jeg søger en masse venner der kan holde en som mig ud
Min fantastiske fætter. Den eneste der gider mig stadig selvom jeg er udstødt af familien
@leia
Veninde fra skoletiden som Cayden ikke kan lade være med at flirte med
@charles
Bro from another ho
@elias
Manden som Cayden har randt erne for mod penge og ofte prøver på at lokke i udføre igen. Cayden bruger ham mest bare for at få lidt penge her og lidt penge der
Jeromy Evan Mason
Min onkel
@mason
Min fætter og ham jeg stoler på udover Tate
Gina María Mason
Jeromys lillesøster og min tante
Jeg søger en masse venner der kan holde en som mig ud
Jeg søger fjender. Det er altid rart at være en smule hadet
Nia Venus Jones
Flirt og kommende kæreste. Desuden en veldig god kunde of mine
Jeg søger flirts og kunder. Jeg tror ikke helt at Cayden har haft nogen eks-kæreste og hvis han har så er det ikke en han har elsket
Flirt og kommende kæreste. Desuden en veldig god kunde of mine
Jeg søger flirts og kunder. Jeg tror ikke helt at Cayden har haft nogen eks-kæreste og hvis han har så er det ikke en han har elsket
template made by kaylaaa of caution 2.0 <3.