Post af Tate Orion Mason den Nov 20, 2014 12:20:28 GMT 1
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
..
Tate Orion Mason
When you back back back back back it up
Then you drop it down low
When you Pick pick pick pick pick it up
Girl, I’m ready to blow
I’m a stack stack stack stack stack’ it up
and I’m spending it all
When I throw throw throw throw throw it up!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tate kan egentlig være en ufattelig flirtende person og det er trods for at han har en kæreste som han elsker højere end noget i verden. Han gør det nemlig langt fra med vilje da han blot er typen som altid har et glimt i øjet. Trods for han er en stor drengerøv uden lige så er han stadig dybt romantisk og på samme tid er han ikke mere drengerøv end han sagtens kan tage tingene seriøst. Han er typen der forkæler sin partner grænseløst og han er i øvrigt biseksuel. Han vil desuden gøre alt for at glæde sin partner uanset prisen. Han vil dog ikke indrømme det sidste. Han er desuden typen der altid går efter det han vil have. Tate er ikke typen der bare holder af alle og en hver. Han kan være svær at komme indtil uden at det er fordi han er anti-social. Faktisk er han ganske social anlagt og elsker det ret så højt, men det er svært for ham at anse folk som hans venner. Dog hvis han hader folk så gør han det også i stor stil.
F R I E N D S :
Cher Boydell
Bedstevennes lillesøster
Cayden Francis Mason
Ham den irriterende fætter jeg på samme tid elsker trods for at Cayden er smidt ud af familien
Jeromy Evan Mason
Min onkel
@mason
Min fætter
@loke
Udarbejdes
Gina María Mason
Tante og Jeromys lillesøster
Bedstevennes lillesøster
Cayden Francis Mason
Ham den irriterende fætter jeg på samme tid elsker trods for at Cayden er smidt ud af familien
Jeromy Evan Mason
Min onkel
@mason
Min fætter
@loke
Udarbejdes
Gina María Mason
Tante og Jeromys lillesøster
E N E M I E S :
.
- Fjende, fjende
L O V E R S :
.
Dion Desmercières
Eks-kæresten fra skoletiden (6 mdr. på 5-6. årgang)
Eks-kæresten fra skoletiden (6 mdr. på 5-6. årgang)
so uh, no stealing, plz. or else i'll eat your burritos. and you don't want that.
kthnxbai.
<3