Post af Deleted den Nov 19, 2014 18:34:35 GMT 1
Tiden var endnu engang kommet, og eleverne var nu på vej mod drivhus nummer 2, klar til botanik. Dagens emne gav næsten sig selv, da eleverne trådte ind og fadt deres pladser imens de ivrigt snakkede om dagens lektion. På lagbordet var der lagt bunker med bøger om magiske planter, indimellem stod der en Bobutube i potte, samt nogle potter med spruttende påskeliljer, og oregano. Da timen startede trådte Callum ind i lokalet med et muntert smil på læben, han kastede et blik rundt på sine mange elver, og stillede sig så alle kunne se på ham og lavede tegn til at de skulle tie stille. Da der blev ro nikkede han roligt" velkommen til, jeg skal være jeres nye lære her i Botanik"startede han ud, før han så vente blikket rundt mod hver enkelt elev" mit navn er Callum Drummond, men jeg vil bede jer om at kalde mig professor Drummond"sagde han roligt og nikkede så let før han vendte blikket mod bøgerne" i må meget gerne tage en bog hver"sagde han roligt"årets tema er magiske planter med mystiske kræfter"sagde han muntert" jeg vil pointere at jeg tager dette fag ganske alvorligt, og vil derfor bede jer om at opføre jer ordenligt og give faget en chance"sagde han roligt" dagens lektion, handler om at jeg gerne vil vide, hvad i forventer af dette fag"sagde han let" om der er nogle særlige planter i gerne vil lære noget om, og om hvilke planter i selv kender til"sagde han let, før han så klappede i hænderne og så rundt på dem " hvis i har spørgsmål så kom endelig til mig, og jeg vil altid hjælpe jer hvis i har behov"sagde han høfligt med varme i stemmen" sæt i gang, stilen skal ligge her hos mig, inden timen slutter" afsluttede han så.
Lektie
Skriv en RPG stil, om hvordan jeres karakter klare timen. Kom ind på hvilke ting du ser, hvad der dufter af og hvad du skriver i opgaven. Hvilke planter du kender og hvad du gerne vil lære noget om. I må gerne bruge hjælpemidler men slå da kreativiteten løs, men hvis i brug hjælpemidler så husk lige at send kilderne med.
Og så skal jeg minde jer om at kopiring giver karakteren Trold.
Lektie
Skriv en RPG stil, om hvordan jeres karakter klare timen. Kom ind på hvilke ting du ser, hvad der dufter af og hvad du skriver i opgaven. Hvilke planter du kender og hvad du gerne vil lære noget om. I må gerne bruge hjælpemidler men slå da kreativiteten løs, men hvis i brug hjælpemidler så husk lige at send kilderne med.
Og så skal jeg minde jer om at kopiring giver karakteren Trold.