Post af Prof. Young Kyu Lavoie Park den Nov 8, 2014 14:00:39 GMT 1
*Young Kyu Park
Young (udtales på koreansk) er halvt koreansk og halvt engelsk. Han er som sin halv lillesøster et produkt af sin fars kedsomhed med britiske kvinder og han forsøger at holde så lidt som mulig kontakt til ham. Han er 25 år og har hele sin skoletid gået efter at komme tilbage som professor på hans gamle skole så da Besværgelser blev ledig tvivlede han ikke længe før han valgte at ansøge om at blive ansat. Park har gået på Ravenclaw i sin tid og er virkelig målbevist når det kommer til karriere og før i tiden gode karakterer. Young har dog valgt modsat sin halvsøster, Ashlyn, at gøre alt for at opnå magt med charme valgt at kæmpe for et godt erhverv igennem egne evner. Young er dog ligeså sprælsk som sin søster, men ikke i overdreven grad så længe han er i professionelt henseenden. Han går op i sin undervisning og er ganske retfærdig når det kommer til point. Young er heller ikke typen der vil forfordele hans gamle kollegium, men nyder at se når eleverne gør alt for at få en god karakter i hans fag.
Jeg søger dermed: ALT
Jeg søger eks-kærester (eks-flirts), venner, fjender, kollegaer (med personligt forhold)
Young er meget beskyttende anlagt og især når det kommer til hans lillesøster trods for de kun er halvsøskende (hvilket han sikkert har flere af som han ikke kender til). Han er en hjertevarm type der tager pænt imod andre, men da han ikke er naiv så begynder han ikke hurtigt at plapre løs om sit privatliv og er faktisk langt mere privatanlagt end man lige skulle tro. Han er jordnær og alligevel sprælsk på den måde han gerne vil have en finger i det mindste.
Akihito Ryo Aoki - Manden han ikke helt kan finde ud af om han bryder sig om eller ej
@hazel1 - Ven og kollega
Trekløveren:
Prof. Darcel Montaque Lavoie - Rigtig god ven og kollega
@summer - Virkelig god veninde og kollega
Når det kommer til kærlighed er han typen der gerne går den ekstra længde for at gøre sin kæreste glad. Han er dybt romantisk anlagt og modsat sin søster ville han aldrig udnytte nogens følelser for at opnå magt eller højere status da han langt heller vil kæmpe for den selv.
Eks-kærester
Eks-flirts
Gamle flammer
Fjender
Folk jeg ikke bryder mig om
Folk der ikke bryder sig om mig
----------------------
this was made by
2.0! keep the cred on!
----------------------