Post af Lewis Westen den Oct 8, 2014 15:15:31 GMT 1
Lewis Westen
Kort Info
Fuldenavn: Lewis Westen
Kælenavn: Lew
Alder: 15 år
Årgang: 5 årgang
Kollegium: Slytherin
Blodstatus: Fuldblods
Fødselsdag: 7 Januar
Job: Intet
Fødested: Liverpool, England
Bopæl: Liverpool, England
Nationalitet: Engelsk, med rødder fra Holland
Accent: Tyk engelsk
Magisk
Tryllestav: Takstræ, Dragehjertehånd, 10,5 t.
Patronus: Koalabjørn
Boggart: Sin slægt forsvinder
Amortentia: Regn, æblemost og tang
Drømmespejlet: Den magiske verden fri for mudderblods
Personlighed
Lewis er en inkompetent nar. Han er utrolig selvisk og gør livet surt for alle mudderblods og blodforrædere. Han tøver ikke med at mobbe folk. Hans holdninger, om at mudderblods bare skal væk, har fået ham til at få mange fjender, men også bare ofrer. Sådan nogen, der er bange for ham, og han har ikke skabt sig det bedste ry, men det kan han godt lide.
Han går ikke specielt op i skolen og har scoret sig mange eftersidninger og et pænt upopulær hos lærerne, men det er han faktisk ragende ligeglad med. Lektierne er også kun nogen, han laver en gang imellem. Han ved ikke, hvad han vil efter skolen, men overvejer faktisk dødsgarden, da han ikke kunne være mere enig i det, de går ind for.
Relationer
Jayden Darren - Bedste ven
Lahaina Sandra Schmidt - Trolovede
Marguerite Sophia King - Hende han hader, fjende
@sacha - Nær ven
Kaya Elisabeth Hansen - Beskidt blodforræder, fjende
@elliott - Ven
@elliott - Ven
@toby - Mudderblodsunge
@aya - Let mudderblods offer
@balthazar - Fætter
- Jeg søger dog en masse flere relationer, så I er bare nogen dejlinge hvis I skriver! <3
Jeg søger specielt noget familie halløj eller nogen professorer, der hader ham? Skriv hvis det har interesse, ikke?
Over and Out
Jeg søger specielt noget familie halløj eller nogen professorer, der hader ham? Skriv hvis det har interesse, ikke?
Over and Out