Post af Elijah Jake McCloud den Oct 30, 2014 0:25:16 GMT 1
Han følte sig pludselig lidt varm i kinderne, havde det været for meget af det gode at sige det på den måde? Det var jo ikke fordi han ejede hende, men han kunne bare ikke så godt lide tanken med at hun skulle finde noget andet. Underligt når de ikke kendte hinanden bedre. Måske han bare måtte indse lidt med sig selv at han nok var ved at blive ganske forelsket i hende. Det år hvor han havde gået lidt i uvisheden om hendes interesse stadigvæk ville være der når han kom tilbage, havde været frygtelig. Først følte han sig en kende nedslået, men det blev hurtigt rettet op igen som hun forsatte. ”Det håber jeg da ikke.” Sagde han lidt svagt og smilede så til hende. ”Eller altså det vil jo altid være rart at se dig, det ville bare være rarest hvis vi...” han stoppede sig selv da det gik op for ham hvad hun lige havde sagt, de blå øjne gled tilbage på hende med et helt særligt glimt bag. Hun var interesseret. Det burde kysset på taget nok også havde fortalt ham, men selv efter alle disse måneder.
En lun latter og han rystede så lidt dramatisk på hovedet. Okay det fik ham nok lidt til at lyde som en forkælet møgunge. ”Altså der er nu masser af magikere i USA. Men ja man skulle tro han vidste bedre, jeg tror bare desværre ikke han er så glad for mig.” Elijah trak let på skuldrene. Det gjorde ham nu ikke det store eftersom han bestemt heller ikke brød sig om Tyler. Han fik et lidt lumsk smil på læben, ”hvorfor? Ville du savne mig for meget?” Han kunne ikke lade være med at drille hende lidt. Hun gjorde ham nervøs, men alligevel følte han sig sikker i hendes selvskab. ”Jo teknisk set kunne det godt ske igen, medmindre jeg fik en god grund til at bede om at blive forflyttet til en anden afdeling, den der udelukkende tager sig at annoncer indenlands.” Han sendte hende et sigende blik. Hun kunne måske blive den årsag.
En lun latter og han rystede så lidt dramatisk på hovedet. Okay det fik ham nok lidt til at lyde som en forkælet møgunge. ”Altså der er nu masser af magikere i USA. Men ja man skulle tro han vidste bedre, jeg tror bare desværre ikke han er så glad for mig.” Elijah trak let på skuldrene. Det gjorde ham nu ikke det store eftersom han bestemt heller ikke brød sig om Tyler. Han fik et lidt lumsk smil på læben, ”hvorfor? Ville du savne mig for meget?” Han kunne ikke lade være med at drille hende lidt. Hun gjorde ham nervøs, men alligevel følte han sig sikker i hendes selvskab. ”Jo teknisk set kunne det godt ske igen, medmindre jeg fik en god grund til at bede om at blive forflyttet til en anden afdeling, den der udelukkende tager sig at annoncer indenlands.” Han sendte hende et sigende blik. Hun kunne måske blive den årsag.