Post af Darcy Cockburn den Aug 31, 2014 21:39:26 GMT 1
Kort om Darcy: Hun er en 35årig, mugglerfødt heks - som tingene står nu, er hun et af de yngste overhoveder, og derfor støtter hun sig en del til sine kolleger. Darcy er rimelig sikker på sig selv til daglig, selvom visse ting kan hyle hende ud af den. Da hun er gammel Hufflepuff-elev, har hun høj tolerance overfor andre mennesker. Det er svært at vende hendes humør til det negative, men hun kan sagtens være skarp på tungen og tage nogle diskussioner. Darcy vil gerne bibeholde et godt forhold til sine elever, og hendes kontor er altid åben for dem, der skulle ønske det.
Da Darcy var færdig med sin skoletid på Hogwarts brugte hun et par år på at rejse rundt i verden og opleve de forskellige magiske kulturer. Senere hen blev hun ansat som tolk i Ministeriet fra Magi, og som følge deraf har hun rejst rigtig meget imellem England og Frankrig i følgeskab med forskellige embedsmagikere. De sidste 4 år har hun levet som pæn, men kedelig forstadshustru til sin karrierehungrende muggler-mand, til hvem forholdet heldigvis er død og borte nu. Hun blev ansat som Overhoved for Hufflepuffkollegiet i august 99', og jobbet kom som sendt fra himmelen.
Jeg søger: Jeg søger alle relationer! - Som sædvanligt. Jeg kunne rigtig godt bruge nogle gode venner eller måske nogle fjender til Darcy. Gerne noget, der kan udfylde hendes Hogwartstid og måske også tiden i Ministeriet. Være det sig venner, fjender, rivaler, flirts, familie eller hvad I lige kan komme på!
Relationer:
? @michael - Ven, forhenværende kollega og gammelt crush.
? Elijah Jake McCloud - Kæreste
? Caelan Lancashire - Gammel klassekammerat
? Nathaniel Poulsen Machievé - Ekskæreste