Post af Deleted den Jun 16, 2014 20:30:55 GMT 1
"Det ved jeg godt vi har, men mange af vores meget tydelige kvaliteter er stereotypen af vores kollegium. Mange af vores kvaliteter kan jo også tolkes negativt ud fra hvilke briller man har på. Jeg kunne ligeså godt være dumdristig som jeg er modig. Og du kunne ligeså godt være menneske sky som du kunne gøre klog i at holde dig væk mennesker" sagde hun med et smil. Hun gad jo heller ikke kun være en stereotyp af sit kollegie, og hun vidste at de fleste mennesker var mere end hvad øjet lige kunne se. "Jeg har jo også boet sammen med ham. Der har været mange diskussioner" grinte hun og tænkte kort tilbage på dem. Hun var blevet træt af at Darcel altid selv havde så gode argumenter, så hun ville også have nogen så hun kunne føle hun vandt. Hun var også blevet bedre og havde da vundet nogle diskussioner mod Darcel. Hun vidste at Darcel savnede Camden, men at han havde det lige omvendt. At fordi at Camden var så anti-menneske-social, så måtte han tage skridtet. Hende og Darcel havde nemlig snakket om det for nogle år siden. Selv elskede hun mennesker mere end noget andet, og det gjorde broren også. "Det har det nok, det må være en større videnskab" svarede hun og trak selv på skulderne. Hun var lidt ligeglad, hun var færdig og skulle ikke tilbage på den skolebænk. Nu skulle hun bare blive auror og være sej, og nakke James i at gøre noget ulovligt så han blev spærret inde. Det var hendes mål lige nu. Hun lagde godt mærke til hans kropssprog men smilte bare op til ham og fjernede ikke sin hånd. Hun lagde den anden på hans lår og ville bare være hel tæt på ham. Hun kiggede op på den nye dame og hendes øjne blev en skarpere grøn ved synet af hende. Hvad havde hun gang i. Hun knyttede sin ene hånd, hvorfor skulle han være så populær? Skulle de skride et sted hen hvor de ikke kunne lægge an på ham? De måtte da kunne se at han var sammen med hende. Hun sukkede da han spurgte hvor de kom fra og tog en tår af sin cola. "Jeg tænkte på at vi skulle gå herfra... finde noget andet at lave.." sagde hun og kiggede en smule efter kvinden. HENDES Camden! Om hun så kunne score ham eller ej.