Post af Akihito Ryo Aoki den Aug 16, 2015 20:05:44 GMT 1
Kort Information
Fulde navn: Akihito Ryo Aoki
Alder: 42 år
Blodstatus: Fuldblod
Tidligere jobs: Professor i Magiske våben og fægtning
Ministeriet for magi – Kontoret for uautoriseret brug af magi
Nuværende jobs: Vice rektor på Hogwarts (heriblandt leder af skolebestyrelsen)
Civilstatus: Gået fra Ashlyn Park grundet utroskab
Største vision: At forene den magiske verden til et tolerant samfund med masser af solidaritet og fælles værdier
Politiske holdninger
? Alle magikere uanset blodstatus er lige
? Alle har en stemmeret – også halvvæsner
? Alle har sin lige ret – også mugglere
? Større sikkerhed i hverdagen
Ændringer, du ville foretage
? Det magiske samfund skal genopbygges efter Dødsgarden har siddet ved magten. Dette skal ske ved at dem som har været i Dødsgarden som er stukket af skal fanges og bringes til Azkaban. Aurorne vil blive sat på denne opgave som det magiske politi de er. Der skal strammes op på at gennemtjekke aurorne for at stå i ledtog med onde kræfter som Dødsgarden.
? Flere fælles arrangementer i mellem skolerne. Det er vigtigt at de unge magikere allerede i en tidlig alder lære at bånde med dem fra de andre magiske skoler. Det skaber et bedre samfund og færre fordomme på længere sigt. Udover det så er det sundt for eleverne at lave andet end blot at modtage undervisning. Det er en god motivationsfaktor og anderledes måde at lære på.
? Undervisning fra halvmennesker så som varulve og kentaurer skal kun være tilladt hvis man er orienteret om det. Det kan være farligt at have et sådan væsen ansat på skolen, men hvis man er bevist om at folk er f.eks. varulv har man mulighed for at bruge dette som en fordel i undervisningen. Desuden har det magiske samfund behov for at lære at varulve ikke nødvendigvis er dårlige mennesker og kentaurer er som ofte bedre til f.eks. astronomi end et hvert andet magisk væsen.
? Auroruddannelsen skal forbedres så de er bedre til at passe på magikerne som er deres job. Nok er der kommet bedre uddannelsesforhold i kraft af det ikke længere kun er en person der står for denne uddannelse, men de er delt op i så mange afdelinger nu at det kræver bredere kompetence og overblik. Lederne skal derfor efteruddannes så de bliver bedre til det nye overblik så de bliver bedre til at beskytte samfundet.
Hvorfor skal borgerne
stemme på dig?
Jeg er en mand der holder mine løfter og ikke alene vil jeg kæmpe for at der bliver gjort noget ved de magiske skoler så der er større sammenhold ikke alene på tværs af skolerne, men også på de individuelle skoler da det er vigtigt man griber fat i magikere i en tidlig alder og hjælper dem i den rette retning, men jeg er også en mand der går ind for at der skal være fred i bredest mulig udstrejkning. Det er ingen hemmelighed at jeg er medlem af den modstandsgruppe der var med til at vælte Theodore Jarvis og jeg bestemt ønsker at Garden ikke burde være til. Jeg går ind for at alle skal have en fair chance her i livet og vi ikke mister nogen på gulvet. Det er vigtigt at få alle med om så de er mugglere eller ejer en magisk tilstand som f.eks. varulv da jeg mener at det mindsker ondskab i verden.