Post af Daario Farrell den Jul 20, 2015 19:49:16 GMT 1
Han stirrede på hende, kæmpede selv med sit temperament da han også var vred, men han holdt det inde. Langsomt hævede han et øjenbryn " Jeg kan ikke ændre på fortiden, lige meget hvor meget jeg ville" svarede han så, så roligt som hans stemme overhoved kunne mønstre. Før han vendte blikket imod Carmine " du må forstå Shae, at for os er det ikke noget dårligt, vi er stolte af vores varulve gen og det er en gave" sagde han med en fast stemme, og blinkede kort til Carmine som et tegn på at han støttede op om nettop den del. Godt nok var han selv født med genet, men han vidste at der var mange, som hversatte at blive bidt, der var endda folk som nærmest lagde sig frivilligt frem for at få gaven. Daario trådte frem imod hende, lagde en hånd om hendes liv, og trak hende ind til sig i et halv kram, for så at møde hendes læber i et kort men grådigt kys " jeg elsker dig jo, og vi gør ikke dette for at skade dig" sagde han så roligt som muligt " det vil selvfølgelig være hårdt i starten, men jeg vil være her for dig til hver en tid" sagde han så, før han vendte blikket imod Carmine " kan vi give hende til imorgen ? så hun kan overveje det? jeg skal nok holde hende her inde og så kunne du komme ved 12 tiden"sagde han spørgende og hævde sit øjenbryn. Det ville nok være den bedste løsning, for hvis de fortsatte sådan her, ville det bare ende galt og han ønskede ikke, at nogen som helst skulle komme til skade. Daario holdt fast om hende, klemte let hendes arm som en kærlig berøring, imens han så på sin bedste ven. Nu skulle hun bare ikke sige noget dumt, for så ville hun ikke få mere end 3 minutter til at træffe valget i. Men en nat hos ham, ville vise hende hvordan livet med ham ville blive, og han ville kunne fortælle hende om processen og om mulighederne. Men alt af hængte af hans vens svar, han kunne ikke gøre mere nu end at vente. Let kørte han en hånd igennem det lange hår, imens han holdt blikket rette imod manden overfor dem, og sørgede for at holde hende ind til sig, så hun kunne mærke hans varme og bankende hjerte...