Post af Daario Farrell den Jun 8, 2015 21:06:51 GMT 1
Daario betragtede hende, hun virkede ligeså beslutsom som ham, og han ville virkelig ønske at dette forhold ville vare ved. Han måtte have hende i sit liv, de dage han havde været væk fra hende, havde været frygtelige, han havde drømt om hende hver nat, ikke kunne tænke på andet end hendes smukke ansigt. Og nu stod de der, begge enige om at barnet skulle beholdes, at han skulle være far, han måtte blive en bedre far, og han kunne næsten ikke vente til at det skulle ske. Deres barn ville blive en smuk lille skabning, men desværre arve hans varulve gen, da det var stærkt og medfødt, men han vidste jo hvordan man skulle undervise i at lære andre at styre deres evner. Så han kunne vel også lære sit eget barn det, men mere nåde han ikke at tænke, for hun kiggede på ham og trak sig ind til ham. Blidt lagde han armene omkring hende, hun virkede bange " jeg var nød til det, jeg kunne ikke holde ud at se ham i øjnende efter alt hvad han havde gjord" sagde han stille, imens han blidt strøg hendes hår" jeg kan ikke love det, men jeg vil gøre mit bedste, men jeg kan love at jeg ikke ender i Azkaban" svarede han" husk på at jeg og resten af flokken, må tage kampen op imod garden" sluttede han af, før han kyssede hendes pande. Så smilede han til hende " ja det er jeg" svarede han, og da de kom ind blev de hurtigt fulgt hen til et ledigt bor. Daario rakte hende det ene menukort, imens han selv åbnede det andet for at se hvad der var at spise. Han løftede blikket og så på hende" jeg giver denne omgang, du må tage hvad du vil" sagde han så, før han igen så ned " men nu hvor du ved mere om min baggrunden, må du da grene stille spørgsmål hvis du har nogle?"sagde han blidt. Imens han læste menuen...