Post af Elijah Jake McCloud den Jun 20, 2014 12:35:59 GMT 1
Han smilede atter, "ja det er jo altid Gryffindor eller Slytherin folk hører om og gerne vil være på." Han rystede en smule på hovedet, dog stadigvæk med et morende glimt i øjet. For ham var det uden forskel, alle kollegier havde hver deres værdier, intet var mere eller mindre værd end de andre. "Det må have været helt syrealistisk da du modtog en postugle." Sagde han og lænede sig lidt frem, den historie ville han virkelig gerne høre mere om. Han kunne ikke lade være med selv at fundere lidt over hendes spørgsmål, som jo ikke var et direkte spørgsmål. Kunne mugglere og og magikere rent faktisk leve sammen hvis mugglerne kendte til deres eksistens? Måske? "Det er svært at sige, mon ikke at nogen mugglere ville være bange for os?" Han tænke lidt videre over det. "Men på den anden side ville en del ting være lettere hvis de var klar over det." Han så lidt frem for sig. Han nikkede i enighed. "Ja der er ingen der kan give mere end det bedste," Selv havde han altid været typen der knoklede for at leve op til sine ældre brødre, han ville gerne vise dem at en Hufflepuff elev kunne være lige så god som de andre. Dog havde han måtte erfare at nogen ting var man bare ikke lige så god til som andre. Tilgengæld var han nok den af de tre der havde klaret sig bedst efter Hogwarts. Nok havde han ingen kone og børn, men hans ene bror var nu fraskilt og ledte efter et nyt sted at bo, mens den anden var arbejdsløs. "Virkelig? Jamen det vil jeg da se frem til!" Sagde han sandfærdigt. "Øhm, nej. Faktisk skulle jeg mødes med en fyr her om lidt. Han skulle efter sigende have en god historie." Forklarede han. Det var dog ikke altid at de såkalde 'gode historier' var så gode endda. "Ja det har ikke været så svært for mig at finde ud af hvilken retning jeg ville gå." Han fugtede sine læber og kiggede ned mod det tomme glas. "Nej jeg må desværre nok se at komme videre." Sukkede han lidt ærgerlig og rejste sig for at svinge kappen om sine skuldre. "Men jeg har virkelig nydt dit selvskab." Han raktie hånden frem mod hende for at tage afsked. "Jeg håber at vi ses igen, nu har vi jo en aftale om en rundvisning." Han blinkede lidt kækt inden han måtte vende ryggen til hende for at komme videre til sit interview. "Vi ses!" Kaldte han efter hende inden han forlod kroen.
// Out
// Out