Post af Deleted den Jun 14, 2014 21:24:30 GMT 1
Mattheus vidste skam godt, at han ikke var uskyldigheden selv, og at han havde meget af skylden i denne sag, men Trescott gjorde det kun værre ved at rode sådan rundt i det! Han kunne slet ikke have det! Han tvivlede dog på at manden vil kunne holde sig fra Aly, men den sag lod han ligge. Ordene gjorde ondt.. Tillid.. Det var ikke just det som deres forhold havde været præget af. "Mange tusind tak for hentydningen, Trescott.. Jeg siger rigtig mange tak," begyndte han med en stemme tydeligt præget af ren sarkasme, for det gjorde ondt. Han stolede ikke på Aly, og han vidste, at hun heller ikke stolede på ham. Om Aly overhovedet elskede ham, kom han virkelig i tvivl om til tider.. Han fik det jo aldrig at vide af hende, og nu hvor han sov på sofaen, kunne man jo heller ikke ligefrem påstå at der var noget parmæssigt i deres parforhold. "Jeg prøver fandme at få det hele til at fungere, Scott, men det er virkelig ikke nemt!" Han knyttede næverne. Månen var ganske vidst ovre, men han havde uden tvivl stadig temperament. Han måtte snakke med Zeke.. Man måtte da kunne gøre noget ved det? "Hun kunne ikke blive hurtig nok færdig efter det scenarie, kan jeg så fortælle dig.. Hun har følelser for dig, og jeg tvivler ærlig talt på, at det her bare er et lille crush for dig.." Han vendte blikket sigende mod sin gamle ven. Det gjorde ondt, at de ikke kunne finde ud af det, for han manglede virkelig nogen.. bare... ja, nogen. Han vendte blikket væk fra ham. "Det er ligemeget, jeg skal nok selv finde en løsning. Jeg har en måned inden næste gang.." endte han kortfattet, inden han kastede kappen om sine skuldre. Det var nok ikke ligefrem det ønskede resultat, men selv Trescott virkede ikke interesseret i at fortsætte en samtale.. og folk kiggede, så han ville hellere kutte den af her. "Så du vil hellere tørre den af på mig? Hvorfor vil du fremhæve mig som den store og stygge, Trescott? Jeg regnede for pokker med at have dig som min forlover til mit bryllup," endte han kortfattet.