Post af Cassandra Woodley den May 12, 2015 13:27:18 GMT 1
Interview
Vi har den store ære af at møde Cassandra Woodley, og vi vil bruge denne tid på at lærer hende bedre at kende, så lad os starte med at byde velkommen til berømtheden. Cass kommer ind i studiet, og tager plads over for værten.
Velkommen til Cassandra eller skal jeg heller kalde dig Cass?
Tak fordi jeg måtte komme, du må meget gerne kalde mig Cass.
Nå lad os springe ud i det, hvor er du født henne?
Jeg er født her i England, nærmer sagt London.
Hvordan fandt du ud af, at du skulle være skuespiller?
Jeg har siden jeg var lille, været vild med at spille roller, og da jeg var lille lavede jeg ofte teater stykker for mine forældre. I skoletiden kom jeg på dramaholdt og siden da, blev jeg mere og mere sikker på at det var skuespiller jeg ville være.
Hvis du skulle beskrive dig selv med 10 ord, hvad ville det så være?
Uhh den var svært, med lad mig starte
-Ambitiøs
-Modig
-Humoristisk
-Udadvendt
-Flirtende
-Mode bevist
-Tempramentefuld
-Loyal
-Sund
Og krævede.
Hvor i verden bor du?
Altså jeg bor i London, i en smuk stor lejlighed. Men jeg har også en lejlighed i Paris.
Har du nogle kæledyr? Jeg ved at mange af dine fans elsker dyr.
Det har jeg da, to skønne dyr, som hver især er sjove og søde.
(billede dukker op)Dette er min fritte Kristoff og han er 1 år.
(skifter til næste billede) Og her er min nyeste, hun heder Star.
Nu til det alle gerne vil vide, hvordan går det med kærligheden?
Jamen det går da fint, lige her for tiden er jeg single, og nyder godt af al opmærksomheden. Men på et tidspunk vil jeg da også gerne have en mand.
Hvad går du efter?
Jeg går efter selvsikre fyre, som dog også kan tænke. Han må gerne have en god humor, og måske lidt romantisk? men jeg tænder også på de lidt mere bad guys, han skal kunne stå ved sin mening. Derudover må jeg da indrømme at udseendet også betyder noget, jeg har især noget for mørkhåret fyre, tatoveringer og gerne blå eller grønne øjne.
Har du nogle ting du elsker? altså så som chokolade, film eller lignede?
Altså jeg må indrømme, at jeg elsker vanilje i alle former, desuden er jeg ret så meget glad for kaffe og så er alkohol heller ikke helt dårligt en gang imellem. Shopping er også en skøn ting, og så er en tur i biffen heller ikke værst.
Er der noget du ikke kan lide? tåle eller er bange for?
Ikke rigtig, eller krybdyr og insekter, er ikke lige frem noget jeg er fan af.
Nå tiden er snart gået, lad os lige få stillet de sidste 4 spørgsmål.
Er det sandt, at du er meget mode bevist og desuden går op i sundhed?
Ja det er ganske rigtig, for mig er moden vigtig, især når der er så mange verden over som følger en og man ved aldrig hvornår man kommer i medierne. Derfor søger jeg for at følge moden, og gå i passende tøj, desuden er sundhed jo vigtig, og jeg følger til dagligt en kostplan.
Hvad med det private, hvad laver du når du virklig har brug for at slappe af?
Hvis jeg har brug for tid, for mig selv, er jeg hjemme. Jeg kan bruge en hel dag, med at tage et dejligt bad, lægge ansigst maske og se en masse tv serier, ellers er en god bog heller ikke dårlig. Og så en kop varm kaffe, nogle popcorn og noget musik heller ikke skidt.
Hvad kan du godt lide at lave, sammen med dine venner og familie?
Når familien er samlet, spiser vi et godt måltid mad, spiller nogle kortspil og lignede, snakker og bare hygger. Med mine venner laver jeg mange ting, så som shoppe, tøsse aftner, bifture, fester og meget mere.
Har du gang i nogle nye projekter?
Jeg har gang i en del, så som at lave mit eget tøjmærke. Mere kan jeg ikke afsløre.
Du er godt nok hemmelighedsfuld, nå men her til sidst, er der noget du vil sige til dine fans?
Det er der da, jeg vil først og fremmest sige, at jeg er så glad for al jeres støtte. At i altid er så flinke og glade når jeg møder jer. Desuden vil jeg sige at i skal være, den i er og ikke prøve at være en anden, for alle er gode som de er. Og så skal i følge jeres drømme!!!
Tudsind tak Cass, du må have held og lykke frem over. Og så skal jeg minde jer seer om, at vi er tilbage i næste uge, med endnu en kendt.
Tv programmet slutter med en serie af billeder af Cass