Post af Deleted den May 3, 2015 20:26:31 GMT 1
Lothars fugle havde kvidret og sladret i månedsvis om hvad der skulle ske, dog måtte ingen fatte mistanke omkring hvorfor han var forsvundet, så han gjorde det han havde været bedst til, smutveje, ord twist, og det som enhver ville i hans position, lyve, lyve og atter lyve, hvilket så også resulterede i at han ikke var taget til fange, og ej heller var blevet opsnappet endnu, dette kunne så også være på grund af hans mange kontakter, og også det at enhver havde sin pris, nogle var dyre hvorimod andre var forholdsvis billige. Dog var det ikke hvad det omhandlede den her gang, han kunne godt huske Mattheus, selvom de ikke ligefrem havde haft lange samtaler og drukket tea sammen ved aften bordet i hvilken by han nu kom fra. Men dog så kunne han heller ikke lade være med at undre sig over hans perspektiv over hvad der skete. Lothar havde, ud over væsentlige kontakter rundt om i verden, så havde han også et andet trumfkort i sin lomme, hvilket var at han kunne ændre sit udseende hvornår end han ønskede det, hvilket han havde gjort i det her tilfælde, han var væsentligt højere end før, hans stemme var dybere, og frem for alt, så havde han også fået hår, samt store ar hen over sit venstre øje.
Men her stod han så, og kiggede op på de døende farver og et sted hvor solen aldrig skinnede, samt at det regnede voldsomt udenfor "Her er han så, forræderen" lød fangevogteren som havde fulgt Lothar derhen "Hvad vil du med ham?" blev han ved med at spørge, Lothar skulede blot til ham og vrissede"Hør her din usle maddike, du stiller ingen spørgsmål om mit formål ellers får du en enkelt celle, eller hvis du er endnu heldigere så vågner du ikke op i morgen!" fangevogteren åbnede indtil Mattheus og nikkede til Lothar som et tegn på at han ventede ude på den anden side. Lothar kiggede blot på ham, hvilket ussel syn han dog var, ikke ligesom han huskede ham, men så igen, det var lang tid siden han overhovedet havde sat sine fødder indenfor ministeriets døre "Hvordan nyder du dit ophold her.. min ven?" kom det fra Lothar, som stod der i sit stiveste pus og med hænderne placeret bag hans ryggen.
Men her stod han så, og kiggede op på de døende farver og et sted hvor solen aldrig skinnede, samt at det regnede voldsomt udenfor "Her er han så, forræderen" lød fangevogteren som havde fulgt Lothar derhen "Hvad vil du med ham?" blev han ved med at spørge, Lothar skulede blot til ham og vrissede"Hør her din usle maddike, du stiller ingen spørgsmål om mit formål ellers får du en enkelt celle, eller hvis du er endnu heldigere så vågner du ikke op i morgen!" fangevogteren åbnede indtil Mattheus og nikkede til Lothar som et tegn på at han ventede ude på den anden side. Lothar kiggede blot på ham, hvilket ussel syn han dog var, ikke ligesom han huskede ham, men så igen, det var lang tid siden han overhovedet havde sat sine fødder indenfor ministeriets døre "Hvordan nyder du dit ophold her.. min ven?" kom det fra Lothar, som stod der i sit stiveste pus og med hænderne placeret bag hans ryggen.