Post af Alyxia Iearen McBeth den May 21, 2014 20:21:12 GMT 1
Aly knyttede hånden og lukkede øjnene et øjeblik bare for at finde sin indre tålmodighed, på trods af at den aldrig havde været særlig stor hvad sådan noget angik. "Nej jeg er ikke din mor, men jeg er din ven og jeg er bekymret for dig, det samme er din bror. Hvis du vil have det anderledes, så bør du måske lade være med at give os grund til bekymring," hun forsøgte virkelig at lyde så medmenneskelig som hun overhovedet kunne, men tonen var hårdere end kalguleret. "Ja, ja, det siger du jo," denne gang kunne hun ikke skjule sin irritation og valgte derfor bare at give ham ret så hun kunne få fred, de vidste begge at han stadig elskede Chrissandra. "Det kan godt være at du ikke har forvandlet dig til H.. vent, hvad?" spurgte hun og så lidt uforstående op på ham. Hvad pokker var en hulk? hun rystede på hovedet. "Uanset, så opfører du dig altså åndssvagt for tiden," konkluderede hun endeligt. Selvom hun var tydeligt irriteret, så blev hun halvt om halvt siddende ind mod ham. "For at være ærlig så.. er jeg aldrig hjemme mere," hun sukkede tungt, velvidende om at det forhold næsten var dømt på forhånd. Langsomt hævede hun blikket til hans og håbede et sted at han ikke så at hendes blå øjne var blevet blanke. "Min terapeut? Mattheus? Min far? Mig selv? Jeg er bange for min egen skygge Scott, de nætter hvor Matt ikke sover ved mig, sover jeg slet ikke på grund af mareridt og lige nu er det ret ofte. Jeg høre lyde, bilder mig selv ind at noget er der selvom det ikke er, små rum og kulde kan gøre mig fuldstændig panisk, efterhånden er jeg endda begyndt at blive bange for at bruge min stav. Det er vokset mig over hovedet, for at være ærlig ved jeg ikke hvad jeg skal gøre mere," hun kunne have bandet over hvor let han fik hende til at åbne sig op for ham, men hun kunne ikke lade være.