Post af Ezekiel Lavento den May 7, 2014 22:14:13 GMT 1
Zeke smilede lidt, "sådan er det ofte, folk kan ikke lide når man skiller sig ud." Sagde han, det havde han set flere gange, sådan var det bare. Zeke vrængede næsen lidt da Trescott blev nævnt, han havde aldrig været specielt glad for den mand. Han så alvorligt på Matt, "jeg så skuffelsen," sagde han uden at ligge skjul på det, selv havde han set det blik lidt for ofte, især da han var yngre og var ved at smide håndklædet i ringen med alt det varulve-pjat. "Matthew er kun skuffet fordi han ved du kan gøre det bedre." Sagde han sikkert. "Alle kan gå i panik," Zeke hævede brynene. "Træningen var for at hjælpe jer så I ved hvad I skal arbejde på, ikke for at suterer jer fra, det er jeg sikker på Matt allerede gjorde da han håndplukkede holdet." Zeke folede hænderne lidt, "jeg skal naturligvis ikke sige hvad du skal gøre, men jeg kender Matthew og jeg er sikker på at han forventer at du kommer videre ud fra dette, han begynder først at se ned på dig hvis du giver op." Zeke vidste da lidt hvad han snakkede om. Han smilede lidt til Matts ord. "Ja det syntes jeg i mange år, men jeg har lært at se det mere som en gave end som en hæmning. Jeg lukker ikke den del af mig ude som næsten alle andre varulve gør, det gør godt nok at mit temperament godt kan løbe af sted med mig somme tider, men til gengæld har jeg skarpere sanser og en hvis styrke, og for at være ærlig så er jeg glad for det." Han trak lidt på skuldrene og smilede lidt, "det lærte Alyxias far mig faktisk." Det var sjovt at det var Jonathan der dengang havde bedt Zeke om at passe på Aly da hun sad i Azkaban. "Matthew hjalp, mig med at lærer at styrer temperamentet og han skaffede mig jobbet i Azkaban." Zeke lyttede til hans ord og rystede bestemt på hovedet, "hvis Matthew ville have dig af holdet havde han sagt det til dig allerede i nat." Sagde han sikkert. "Med alt respekt, så kan jeg godt se at du har en del at slås med og jeg aner af gode grunde ikke hvad, men lad mig alligevel give dig et lille råd. Der skete en masse efter jeg var blevet bidt og jeg endte med at stikke af og leve mit liv helt alene dybt inde i skovene, jeg så ingen mennesker for jeg var bange for at skade dem, Matthew opsøgte mig og slog i bordet, han sagde at jeg kunne vælge to ting, enten at leve mit liv som et offer, i frygt for hvad der måske kunne ske, eller jeg kunne tage vare på mig selv og begynde af kæmpe lidt for de ting jeg gerne ville. Man er kun et offer så længe man selv ønsker at være det. Sommetiderer det okay at have ondt af sig selv, men man skal også kunne trække sig selv op igen, ingen kommer igennem livet uden modgang, og et eller andet sted over skyerne skinner solen altid." Han smilede igen, "det kan bare godt være svært at tro på når man ikke kan se den der hvor man står." Han skævede til klokken, den var ved at være mange og han trængte virkelig til at komme hjem og ligge ned efterhånden.