Post af Deleted den Feb 25, 2015 0:05:28 GMT 1
Jordan havde fnyst ganske lavt over at Darcel og Summer havde givet hinanden et kram. Det var hendes mand og hun ville altid være sådan. Hun kunne slet ikke have det og selvom hun godt vidste det ikke var ham der startede med at være utro, men det ofte var hende selv. Jordan sagde dog intet så længe Summer var der og tændte bare selv en smøg mens hun gik i stilhed hjem til sig selv. Hun låste da også døren op da de kom frem og rystede ganske let på hovedet af ham. "Jeg er da fuldstændig ligeglad med hvad du er van til og ikke van til! Du er min mand og jeg vil vide hvad du laver. Jeg har ikke lyst til at komme forbi for at tro du er på dit kontor og så ligger du og raller rundt på et gulv med en eller anden grim tøs ovenpå dig!" sagde hun med et vredt fnys da det vel kun var fair at hun havde en nogenlunde idé om hvem han hæng ud med så hun ikke bare fik et kæmpe chok og da især når Summer var så køn som hun var.
Jordan blev da også ved at med at råbe at skrige en god halv times tid indtil hun havde fået nok fordi Darcel begyndte at bruge argumenter som hun slet ikke kunne forsvare sig imod og skubbede ham op mod væggen for at kysse ham hårdt. Hun hoppede op i hans favn mens hun kyssede ham lige hårdt og flåede nærmest hans tøj af ham ligeglad med at noget af det helt sikkert ville gå i stykker. Det kunne hun da ikke tage sig af. Hun lod ham da hellere ikke blive stående der længe inden hun hoppede ned igen for at hive ham mod sengen. Hun havde så meget frustration der skulle ud lige nu. Der gik da hellere ikke længe før de havde gang i en masse og glemt alt om deres skænderi. Til sidst faldt de i seng på hendes seng uden tøj på og hun sov med hovedet på hans brystkasse. Dagen efter gad hun da hellere ikke at genoptage deres skænderi og lavede bare morgenmad til ham inden han tog tilbage til skolen.
//Out
Jordan blev da også ved at med at råbe at skrige en god halv times tid indtil hun havde fået nok fordi Darcel begyndte at bruge argumenter som hun slet ikke kunne forsvare sig imod og skubbede ham op mod væggen for at kysse ham hårdt. Hun hoppede op i hans favn mens hun kyssede ham lige hårdt og flåede nærmest hans tøj af ham ligeglad med at noget af det helt sikkert ville gå i stykker. Det kunne hun da ikke tage sig af. Hun lod ham da hellere ikke blive stående der længe inden hun hoppede ned igen for at hive ham mod sengen. Hun havde så meget frustration der skulle ud lige nu. Der gik da hellere ikke længe før de havde gang i en masse og glemt alt om deres skænderi. Til sidst faldt de i seng på hendes seng uden tøj på og hun sov med hovedet på hans brystkasse. Dagen efter gad hun da hellere ikke at genoptage deres skænderi og lavede bare morgenmad til ham inden han tog tilbage til skolen.
//Out