Post af Deleted den Feb 13, 2015 23:25:35 GMT 1
At Jordan endda havde en arm omkring en anden kvinde som de lå på gulvet gjorde det bare endnu værre for Jordans lunte var og blev kort. Jordan havde øjne lige nu der lynede og gnistede for hun var noget så vred på ham og det der kvindemenneske der var alt for tæt på hendes mand. Hun kunne slet ikke have tanken. ”Jeg slapper fucking af Darcel!” sagde hun vredt og kunne slet ikke have det billede for sit indre blik som hun lige havde set. Hun mærkede armen om sig og skubbede den da også hurtigt og kraftfuldt væk fra sig ligeglad med om det ville få Darcel til at vælte igen. Mange ting skulle man, men man skulle bestemt ikke tage fat i Jordan når hun var i det der humør. Hun ville bare springe endnu mere af det og hun ville bestemt blive voldelig hvis det hele glippede. ”Du skal ikke røre mig” hvislede hun med en vred stemme og sendte Darcel et sæt vrede øjne. Jordan rystede let på hovedet af Darcel som tydeligt var stiv og stod og pegede af hende på den der måde. Han vendte blikket mod Summer og valgte at ignorer Darcels ord om at hun ikke skulle være en bitch omkring det her. Det var sådan hun var og det vidste han jo også godt. Hvis Summer havde læst Profettiende havde hun bestemt vist at Darcel havde en kæreste på selvom de ugen efter havde betvivlet deres forhold hvilket bare hellere ikke passede hende spor. ”Jeg kan da se du rører ham bitch! Hold dig fra min mand! Var du hende sækken som aviserne mente havde en flirt med min mand?” spurgte hun vredt da Jordan trods alt gik op i det som stod i diverse aviser. Nok havde hun ikke været kæreste med Darcel på det tidspunkt, men derfor havde det stadig gjort hende sur. Det var da også endnu en grund til hun havde taget sig sammen til at tage til England.