Post af Deleted den May 5, 2014 12:32:24 GMT 1
Mattheus var ikke særlig meget ude at rejse.. Det kunne være fordi at han ikke var særlig god til sit job, men ikke desto mindre så gjorde han sit bedste. ”Det kan være det kommer en dag.. Det er jo ikke til at sige,” sagde han sandfærdigt. Han sendte hende et smil. At han ikke ville finde hende i rendestenen, håbede han godt nok også for hendes skyld, for han ønskede jo heller ikke at der skulle ske hende noget.. Det ønskede han jo ikke der skulle ske med nogen so helst. Det var jo også derfor, at han havde det erhverv og arbejde, som han havde lige nu. ”Hvis det er derfor jeg er så øm, så kan det heller ikke anbefales.. Det er virkelig hårdt,” sagde han med et svagt smil på læben. Selv nu hvor han var nogenlunde sig selv.. hvis man så bort fra den kvalme og vanvittige hovedpine, så var han faktisk ved at kunne kende sig selv en smule.
Mattheus vendte blikket mod hende. Hun skulle hjem til sin far? Det ville han da ikke afholde hende fra. ”Jeg vil ikke afholde dig fra at søge til din far, Kayla,” sagde han med en ærlig stemme. Han sad jo bare her med sin kvalme og det hele, også selvom.. han faktisk godt kunne lide at nogen ville vælge ham.. først. Han rystede let på hovedet. Drukkenbold? Ja, det var jo nok ham i det her tilfælde. ”Nu fremstiller du det jo som en skam, at have noget at lave,” påpegede han let drillende, da han igen vendte blikket mod hende. For nu havde han det en smule bedre.. Og det var godt. ”Hvis det var så vidt, men nej.. Jeg var bare ude efter en dum dag.. og så er det endnu dummere at drikke.. Fandt jeg ud af.”
Mattheus vendte blikket mod hende. Hun skulle hjem til sin far? Det ville han da ikke afholde hende fra. ”Jeg vil ikke afholde dig fra at søge til din far, Kayla,” sagde han med en ærlig stemme. Han sad jo bare her med sin kvalme og det hele, også selvom.. han faktisk godt kunne lide at nogen ville vælge ham.. først. Han rystede let på hovedet. Drukkenbold? Ja, det var jo nok ham i det her tilfælde. ”Nu fremstiller du det jo som en skam, at have noget at lave,” påpegede han let drillende, da han igen vendte blikket mod hende. For nu havde han det en smule bedre.. Og det var godt. ”Hvis det var så vidt, men nej.. Jeg var bare ude efter en dum dag.. og så er det endnu dummere at drikke.. Fandt jeg ud af.”