Post af Deleted den Feb 10, 2015 22:18:23 GMT 1
Amedee kiggede lidt mere på ham, da han gentog det. Det var altså en anelse mærkeligt, at havde en bjørn til at bo hjemme hos sig. ”En bjørn..” gentog hun ham, og smagte lidt på ordet. Det kunne da godt være at bjørnen ikke var den største bjørn i verden, men stadig væk. Han kunne vel ikke bare stjæle en bjørn, lige meget hvor den kom fra? Hvordan skulle den stakkels lille bjørn så lære at klare sig selv? Det var hende altså et mysterium. Ikke en gang Camden ville gøre sådan nogle ting uden at tænke det rigtigt meget igennem eller finde et sted, bjørnen kunne være. Så meget vidste hun da om ham! Men alt det med Camden var alligevel irrelevant for sammenhængen, han kunne bare godt lide dyr. Hun bed sig i læben. ”Nej det håber jeg da heller ikke Lennox. Så lærer den jo aldrig at klare sig selv, eller værre endnu, så slår den dig ihjel” sagde hun bekymret og bed sig i læben, mens hun lyttede på den historie, som Lennox fortalte om bjørnen, og hvorfor den var kommet med ham hjem. Hun sukkede en anelse. Dog ikke opgivende. ”Okay… Men prøv at aflever hende til Mitchell Daycare Center. Der er jeg sikker på, at de nok skal tage sig af bjørnen, Lennox” påpegede hun. Hun vidste godt, at det primært var magiske dyr, de havde der, men hun kendte jo Camden og han var aldrig blind for at hjælpe et dyr i nød.
Hun så trodsigt på ham, da han påpegede, at hun nok ikke kendte ham som ham gjorde ”Og præcis hvordan er det, Lennox?” spurgte hun roligt, men stadig bestemt. Hun havde også set nogle sider af James som hun ikke ville se, da de havde været kærester første gang, så det vidste han da heller ikke noget som helst om. Hun smed gaflen fra sig, da han lige skulle påpege at det var James. ”Ja, Lennox. James. Jeg kan godt lide ham,” forsvarede hun sig og satte sine hænder over kors. Hun brød sig ikke om, den måde hun snakkede om ham på. Nok var James ikke altid sød, men det betød da overhovedet ikke at han ikke prøvede! Hun var jo også typen, der gerne ville kunne med de fleste, og tit og oftest, var hun alt for sød.
Hun så trodsigt på ham, da han påpegede, at hun nok ikke kendte ham som ham gjorde ”Og præcis hvordan er det, Lennox?” spurgte hun roligt, men stadig bestemt. Hun havde også set nogle sider af James som hun ikke ville se, da de havde været kærester første gang, så det vidste han da heller ikke noget som helst om. Hun smed gaflen fra sig, da han lige skulle påpege at det var James. ”Ja, Lennox. James. Jeg kan godt lide ham,” forsvarede hun sig og satte sine hænder over kors. Hun brød sig ikke om, den måde hun snakkede om ham på. Nok var James ikke altid sød, men det betød da overhovedet ikke at han ikke prøvede! Hun var jo også typen, der gerne ville kunne med de fleste, og tit og oftest, var hun alt for sød.