Post af Prof. Darcel Montaque Lavoie den Feb 1, 2015 0:19:51 GMT 1
Han lagde mærke til det glimt hun havde i sine øjne, da hun kaldte ham Professor. Han vidste godt, at han hadede titler. "Jordan, lad nu være med at kalde mig det... du ved, at jeg ikke bryder mig om det" påpegede han og kyssede hendes læber. Han kunne godt regne ud, at hun var faldet for hans hippie agtige tendenser. Det undrede ham ikke, det var også oftest hvad de fleste kunne lide ved ham. Jordan var dog en af de få, han havde taget til sig, som han rent faktisk var kærlig overfor. Hun så en hel anden side af ham, end så mange andre nogensinde ville kunne komme til. Han fnys en anelse af hendes spørgsmål, og rettede sin næse en smule på plads efter at hun havde prikket til den. Han så hende så i øjnene da hun sagde, at hun selvfølgelig elskede ham. Han måtte indrømme, at det varmede hans hjerte. "Jeg må indrømme, at jeg nu også elsker dig" svarede han hende. Det havde han jo nærmest gjort siden første gang, at han så på hende. Han grinte lidt over hendes kommentar om at hun ikke behøvede at voldtage ham, for at få noget ud af ham. Det havde hun selvfølgelig ret i, det behøvede hun ikke. Han grinte bare en smule over hendes ord, inden han kort nikkede for at fortælle hende, at hun havde ret. "Ej jeg er sikker på, at de ikke savler over mig Jordan. På det punkt tror jeg godt, du kan slappe af" pointerede han. Han vidste godt, at hun godt ville være tæt, hvilket også var fornuftigt. Det meste af hans undervisning foregik trods alt om aftenen for så var det nemmere at se stjernerne, og det var der de fleste andre havde fri. Hun arbejdede jo nok i dagstimerne, så det hele kunne godt blive lidt svært at få til at hænge sammen. Han vidste godt, at hun havde et behov for at vise, at han var hendes. Det gjorde ham ikke noget, for han havde også oftest et behov for at sige til alle andre mænd omkring ham, hvis en kvinde var hans. Dog havde han ikke haft noget med den kollega, medierne mente, at han havde flirtet med. Han hev efter vejret, da han mærkede hende. Hun mærkede så hendes negle ind mod hans hals. Han stønnede nydende derved, og begyndte så at bevæge sig inde i hende. Han holdt godt fat i hende, og nød at mærke hendes krop så tæt på.