Post af Trescott Roden den Apr 19, 2014 21:46:17 GMT 1
Scott smilede sødt til hende, "det ved jeg ikke om det gør Aly, jeg er langt fra perfekt, og det er jeg ret sikker på at Chriss også er klar over," sagde han og lod hovedet falde lidt på skrå. For ham var Chrissandra uden tvivl det bedste der var sket, hvad hun så i ham kunne han kun gætte sig til, men det var ikke noget han beklagede sig over. "Hvis ikke Matt har fattet det så er det bare fordi hans IQ er lavere end en burhønes." Sagde Scott med en let hoverysten, han vidste hvor meget Aly havde kæmpet for Matts opmærksomhed, men Matt havde haft så travlt med at se den anden vej. "Matt har bare brugt alt for meget tid til at have ondt af sig selv frem for at se hvor heldig han er, det er bestemt ikke din skyld." Forsikrede Scott hende. Han nikkede lidt til hendes ord, "uanset om du vælger at tilgive ham eller ej, så skal du vide at jeg altid vil være her for dig," sagde han roligt, han ville aldrig vende hende ryggen fordi hun afskår Matt, ærlig talt ville han langt hellere være der for hende end for Matt, Matt havde simpelthen såret ham for dybt til at Scott overhovedet vidste om de kunne få et venskab op igen. "Hør hvis du har lyst, så kan du komme hjem og sove ved os, og nej jeg gider ikke høre på du ikke vil være til besvær for det er du ikke!" Fastslog han så og så på hende. Han smilede lidt over hendes ord, "naturligvis gør jeg det Aly, du betyder meget for mig, og jeg hader at se dig så trist," indrømmede han og så medfølende på hende. Det burde nu nærmere være Matt der var der for hende på denne måde. "Vi kan ikke ændre hvad der skete dengang, og det var umuligt at forudse hvordan alt dette ville ende, fortryd ikke at du stoppede mig, du skal nok komme til at dele dit specielle øjeblik med den der er rigtig for dig, det er jeg sikker på." Hans stemme var fortrøstningsfuld.