Post af Deleted den Apr 14, 2014 10:20:07 GMT 1
Der var absolut ingen grund til hverken at håne eller at nedgøre, alle havde jo været nye engang. Hendes første gang havde været Trescott og ingen af dem havde vidst hvad pokker de havde lavet, og det havde overhovedet ikke været godt, så der var Mattheus da kommet en hel del længere for selvom hun havde haft magten, så havde det været fantastisk.. ligesom det var nu. Tanken om at hun på sit vis var blevet afhængig af hans skræmte hende lidt, for den eneste hun nogensinde havde haft det sådan med før, havde aldrig ønsket det, han havde udnyttet hende.. nøjagtig som Mattheus gjorde i øjeblikket og alligevel lod hun ham. Det vækkede virkelig noget ukendt at han holdt hende fast på den måde og hendes reaktion var heller ikke til at tage fejl af, normalt skulle der langt mere til at vække det begær. TRusserne fjernede hun lydtigt nu hvor han faktisk påtog sig den rolle pludselig at guide og lede hende hvilket var fuldkommen nyt for selv hende. Det var de færreste der formåede at tæmme hende, men denne gang lod hun Mattheus. Et længselfuldt suk forlod hendes læber da han lagde hendes ben over hans side. Hun lod selv hånden finde vej til hans bryst som hun igen begyndte at stryge med varm hånd og med forventning om at han ville efterkomme hendes ønske. At han så derimod fortsatte sin kælen fremtvang endnu et støn.. det var så tæt på, hun kunne mærke at han ikke skulle kæle særlig længe for at gøre hende færdig. Eftersom han var det eneste at gribe fat i, så lod hun neglene sætte sig en smule i hans bryst bare for at holde fast i et eller andet, mens hun vuggede hoften mod hans hånd. "Vær sød at tage mig tæt Mattheus.. jeg vil mærke dig helt tæt på mig," hviskede hun og kunne have bidt sin tunge af for at være så bedende, men hun ville ikke være færdig før hun havde mærket ham!