Post af Deleted den Apr 6, 2014 11:15:17 GMT 1
Hvis Aly bare havde svaret på hans spørgsmål i stedet for at gå sådan i forsvar, så havde der virkelig ikke været noget problem. Et enkelt svar havde været en bekræftelse for sig selv, men det var jo tydeligt, at hun tænkte mere på Scott, end hvad hun lige ville være ved, og den tanke gjorde uden tvivl Mattheus ked af det, for han ville bestemt ikke lade sig slå af den mand igen! Den mand slog ham virkelig bare i alt, og han skulle bestemt ikke have lov til at ødelægge det her! ”Jeg tror ikke på, du vil kunne lade ham være hvis du fik chancen, Aly.. Jeg har ikke set det glimt i dit øje siden skoletiden.. Jeg ser dig kigge efter den mand, og du tager ham konstant i forsvar. Hvor pokker efterlader det mig? Jeg ønsker for helvede ikke, at det skal ende her hele tiden!” Med de ord, så rejste han sig op. At det så derimod var hende, som ville tage flugten, ville han nu ikke sige noget til.. Han ville ikke være her.. Lige nu, var det slet ikke der, at han ønskede at være, det var helt sikkert. Han mærkede knuden for alvor vokse i hans indre, og han kunne slet ikke lide den tanke.. Han måtte derfra.. Han måtte få frisk luft til hovedet, og han kendte kun en, som kunne give ham den følelse igen. ”Hvis det ikke var gået op for dig, så er jeg en mand, som lægger meget mærke til de små ting..!” Han så efter hende, da hun alligevel valgte at forlade køkkenet til fordel for soveværelset.. Han rystede på hovedet og fandt staven frem.. Han skulle ikke være der lige nu.. Han svang den, for at spektral transfere til Ukraine, og hans kære venindes hjem.
Det store og massive hjem, viste sig hurtigt og tydeligt for Mattheus. Han var ikke glad.. Han kunne ikke smile, og den knude i maven gjorde virkelig ondt! Han søgte op til dørene. Han håbede virkelig, at hun havde tid til aften. Han bankede på. Hvem skulle han ellers søge til? Han havde bestemt ikke Scott.. alene den tanke om den mand, gjorde ham tosset!
Det store og massive hjem, viste sig hurtigt og tydeligt for Mattheus. Han var ikke glad.. Han kunne ikke smile, og den knude i maven gjorde virkelig ondt! Han søgte op til dørene. Han håbede virkelig, at hun havde tid til aften. Han bankede på. Hvem skulle han ellers søge til? Han havde bestemt ikke Scott.. alene den tanke om den mand, gjorde ham tosset!