Post af Deleted den Mar 25, 2014 12:53:16 GMT 1
Shade var kendt for at være meget offensiv, og det var vel også tydeligt? Han havde en ting her, som han ville og skulle have trumflet igennem, og han ville bestemt ikke hæmme, før han ville få tingene, som han gerne ville have dem. Han kneb øjnene let sammen. Manden kunne hade ham fra nu og frem til Dommedag, men han vidste jo, at han havde ret. ”Det er jeg ikke et sekund i tvivl om at han vil, samt dræbe de elever og professorere, overhoveder og hvad ved jeg her på stedet, som skulle gå i vejen for ham.. Men han kommer her ikke. Det er jeg overbevist om.” Der var en selvtillid og selvsikkerhed i Shades ord. Han var slet ikke i tvivl om, at manden ikke ville vende snuden mod Hogwarts lige nu vel og mærke, og når den tid endelig måtte komme, så måtte de stå klar. Skolen her havde stået for skud igennem rigtig mange tider, og stod endnu, selv efter den forrige troldmandskrig, som var blevet udkæmpet her. Han var enig i det, men uden elever på stedet, så kunne de jo lige så godt dreje nøglen i forvejen. ”Er der overhovedet elever nok lige nu, til at drive skolen, Isiah? Det sætter ikke nogen i fare, at hun er her… For han kommer ikke,” fortsatte han. Han var igen faldet mere til ro, end det som han havde været til nu, for tonen havde ændret sig. Manden havde brug for at finde den rygrad og det mod frem igen, som var gået tabt, da han havde stukket halen mellem benene og var stukket af. Det var der ikke kommet noget godt ud af, for nogen af dem. At manden indvilget i at tage snakken med Piper og derefter tage sin beslutning, passede ham fint. Med andre ord, så var hun stort set sikret at komme ind igen. ”Det glæder mig.. Skal jeg selv opsøge hende med nyheden om det kommende møde?” fortsatte han. Hun havde brug for at få det stablet på benene så hurtigt som muligt!