Post af Deleted den Nov 22, 2014 21:56:50 GMT 1
Callum lyste op i et smil, da hun snakkede om han elskede hjemland, et land han ikke rigtig ønskede at flytte fra, han følte sig hjemme her " det er også et meget smukt land"sagde han roligt og nikkede let " ja jeg må nok indrømme at jeg er ægte skotte, det kan jeg vist ikke løbe fra" sagde han muntert, han havde altid haft en stærk accent, nok fordi hans far også snakkede på samme måde hans stemme var bare dybere og ikke så hæs som Callums. Han lage roligt hoved på skrå da hun så lidt tvivlende på ham, han ville kun fortælle ting videre hvis hun bad ham om det, han kunne ikke finde på at sladre om ting fra andre samtaler " alt, jeg siger kun noget videre hvis du beder om det" svarede han fuldkommen alvorligt og mødte hendes blik, med øjne der tydeligt viste at han mente sine ord. Han smilede let og lyttede interesserede imens han drak lidt mere af kaffen. Callum havde næsten altid drukket kaffe, selv da han var barn, hugge han gerne en slurk når forældrene kiggede væk, om den så havde været iskold drak han det med glæde. Callum betragtede hende roligt" ja der er mange af sådan fuldblods familier, men ja jeg kan forstille mig at det kan være svært, men hvis man har viljen til det, så skal man gøre det"sagde han roligt, og så let rundt" tænk på alle de fantastiske planter mugglerne har, og de er ligeså stærke som vores magiske planter, det kræver bare forståelsen for det" sagde han roligt, hvorefter han rejste sig op og gik hen og hentede en potteplante med en rød rosen plante i. Han satte den foran hende på bordet, før han satte sig ned og så le på hende" tænk på dem som roser, det kan godt være de stikker og har torne, men de er smukke og viljestærke "sagde han filosofisk, det var nok det bedste måde han kunne komme på, for at ændre bare en smule på hendes synspunkt vis han kunne. Han sendte et let smil" du må meget gerne få denne rose, hvis du vil have den med dig ?"sagde han høfligt, måske den ville minde hende om hans ord.