Post af Deleted den Mar 25, 2014 8:38:04 GMT 1
For en gangs skyld, havde Mattheus virkelig haft en god dag. Selvom det havde været en trist dag, fordi at han havde forladt hans drømmearbejde, så havde han fået den anerkendelse, som han havde haft brug for, og kunne tage derfra med følelsen af, at det arbejde, som han havde udført, faktisk havde været godt nok.. Og det var virkelig noget som havde lettet ham betragteligt. ”Du trak tiden ud med vilje,” påpegede han tydeligt drillende, også selvom han vidste, at han havde grebet hende med bukserne nede.. Med en forespørgsel, som hun slet ikke havde ventet sig. Selv han havde jo nydt det. Ellers havde de heller ikke siddet her nu. Smilet bredte sig mere på hans læber. ”Ser man det… Du giver mig faktisk ret,” sagde han med en tydeligt morende stemme, for det var da uden tvivl noget af det sjoveste af det hele. Han smilede let for sig selv, og blev liggende ved siden af hende. Hendes strøg over hans bryst, fik ham til at slappe af.. Han elskede virkelig når hun rørte ved ham. Det var virkelig ikke så slemt, som han havde frygtet i længden. Scott havde været glad for hende.. Det vidste Mattheus jo godt. ”Jeg ved godt, at I ikke gik hele vejen, selvom jeg ved, at han virkelig havde lyst til det, Aly… Den mand har altid været glad for dig.. Du er måske ikke Chrissandras kaliber for ham.. men han har altid vist interesse.. tro mig,” endte han sigende. Han klandrede ikke hende for den aften, for hun havde haft rygrad nok til at sige stop… Scott derimod. Han havde jo altid vidst, at Aly var hans pige! Chrissandra var den, som i Mattheus’ øjne, ødelagde Scott, og han synes virkelig at det var ærgerligt. ”Har du set de bånd og nærmest lænker hun kaster ham i, Aly? Han kan ikke gøre noget som helst.. Han må ikke noget som helst, og jeg har altid været den kedelige af os to.. Jeg har intet imod hende som sådan, men hvad hun gør med Scott, er virkelig ikke okay.” I hans øjne, var Chrissandra virkelig ikke det værd.