Post af Deleted den Mar 17, 2014 20:51:18 GMT 1
Shade havde tilsyneladende elsket Iris, selvom han ikke sagde det højt så havde Piper ret hurtigt spejdet savnet i hans blik hvilket gav hende lidt af en klump i halsen. Tanken om Dusty løftede hende lidt, mest fordi hun vidste at det lille væsen tilsyneladende ikke havde glemt hende. ”Det er der nu ingen grund til. Jeg mangler ham,” erkendte hun med en undertone af afsavn. Hun var ikke vant til at savne som hun havde gjort det sidste år, hendes familie havde aldrig betydet det mindste for hende. Hun bed sig i læben igen og lod blikket falde til et tilfældigt sted bag ham. Hvad skulle hun gøre bagefter? ”Jeg håber stadig på at kunne blive auror, men vi må se. Jeg må tage en dag af gangen og lige nu er det at få en uddannelse og forhåbentligt så får de ham bag tremmer, ellers må jeg før eller siden konfronterer ham, jeg kan ikke blive ved med at flygte,” svarede hun med en dyb indånding. Egentlig lød det langt mere modigt end hun egentlig følte sig. Det blide kærtegn havde hurtigt revet hendes opmærksomhed til ham, fået hendes hjerte til at banke. Det var så fristende bare at trykke sig ind til ham , begrave sig mod hans bryst og bare... give slip på de mange facader, men det kunne hun selvfølgelig ikke. Hun overvejede virkelig hans tilbud frem og tilbage, forsøgte at opveje risikoerne. ”Det kostede dig næsten livet at huse mig sidste gang og jeg frygter ærlig talt at han har noget større i sinde at ha..” hun tav øjeblikkeligt og lod armene falde. Selvfølgelig! Når han havde samlet kræfter og folks å ville han lokke hende frem og hvem skulle han gå efter ud over Shade og Dusty? Hvis hun ikke var der, kunne hun ikke beskytte dem. ”Fint jeg tager med,” svarede hun endeligt.