Post af Deleted den Sept 30, 2014 21:34:55 GMT 1
"Det sætter jeg pris på... Jeg frygtede at Kayla ville ende med en der ville nægte hende denne verden" påpegede han. Kayla var lige nu bare overrasket over at Mattheus var så rolig, men nu var fuldmånen jo også et stykke væk og desuden så vidste Kayla jo godt at det var en fantastisk mand hun havde fundet, så da han klemte omkring hendes hånd, gjorde hun det samme for at vise ham omsorg, hun elskede ham virkeligt, og var glad for at han ikke var slagtet endnu. Hans svar omkring børn var lige som Kayla havde ønsket det, mest fordi at det ikke lød som om det var noget han havde planlagt lige om hjørnet, hvilket hun satte pris på: "Det skal nok gå, far... Mattheus er en god mand og jeg elsker ham" sagde hun med et smil, og det fik blot Leetha til at nikke en smule tænkende, som han lænede sig frem for at tage en tår af den kaffe der var foran ham på bordet.
En ting der var sikkert, var at Kayla aldrig ville sige til sin far at Mattheus var varulv, han ville alligevel ikke kunne forstå det: "Ja Matt er klodset" sagde hun, og klemte hans hånd, som et smørret smil kom frem på hendes læber, det var jo sandheden. Leetha nikkede blot: "Hør jeg vil ikke debattere det, Kayla kender min mening" sagde han blot og sendte hende et sigende blik, der fik hende til at nikke let: "Jeg sætter pris på du er en ærlig mand, Mattheus.." sagde han: "Men jeg sværger hvis du skrider som ham den sidste, så er du en færdig mand" advarede han og kiggede på Kayla der spærrede øjnene op: "Far!" påpegede hun, hun vidste godt at hendes far var beskyttende efter det med Camden, men alligevel.
En ting der var sikkert, var at Kayla aldrig ville sige til sin far at Mattheus var varulv, han ville alligevel ikke kunne forstå det: "Ja Matt er klodset" sagde hun, og klemte hans hånd, som et smørret smil kom frem på hendes læber, det var jo sandheden. Leetha nikkede blot: "Hør jeg vil ikke debattere det, Kayla kender min mening" sagde han blot og sendte hende et sigende blik, der fik hende til at nikke let: "Jeg sætter pris på du er en ærlig mand, Mattheus.." sagde han: "Men jeg sværger hvis du skrider som ham den sidste, så er du en færdig mand" advarede han og kiggede på Kayla der spærrede øjnene op: "Far!" påpegede hun, hun vidste godt at hendes far var beskyttende efter det med Camden, men alligevel.