Post af Deleted den Sept 21, 2014 15:30:25 GMT 1
Freya smilede let, hun vidste ikke hvorfor, men han var virkeligt tiltrækkende på en måde som hun aldrig før havde prøvet. Hun var tryg ved ham og hun var faktisk ikke så bange for at han ville gøre hende ondt eller overskride hendes grænser, som hun måske var ved mange andre mænd: "Måske..." sagde hun, førhen ville hun bare sige nej og tænke at hun mødte aldrig nogen som hun var interesseret i, men efter hun havde mødt Nate, var det alligevel som om hun følte der var håb, han var spændende og han var sød, som om at hun måske troede at hun kunne finde en hun kunne være sammen med. Han spørgsmål gav næsten et mindre sæt i hendes, som hun mærkede det gå over en usynlig grænse, hun snakkede aldrig om samleje, ikke engang med Frigg. Det var mere noget med at Frigg mobbede hende, og Freya prøvede bare at ignorere det og ikke rødme for meget: "Jeg... Ehm.." sagde hun i en genert tone, og følte det pludseligt meget grænseoverskridende at holde ham i hånden: "Jeg vil ikke udnyttes og såres og den slags... Folk får det altid til at lyde som om det gør ting så indviklede... og... Det er... Akavet" sagde hun og måtte lægge sin anden hånd i mod sin kind bare fordi at hun mærkede hendes hoved blide varmt og sikkert ildrødt.
"Tak Nate... Du er også en sød fyr... Virkeligt" sagde hun blot og stirrede ned i mod deres hænder, for at prøve at aflæse hvordan hun havde det med det. Men følelsen gjorde hende varm i kroppen og en smule nysgerrig, som om hun havde lyst til bare at kramme ham, hun tænkte ikke så meget på kys og den slags, hun tænkte mere på... Nærhed. Hun havde faktisk lyst til at være tæt på ham: "Hør måske det ikke er noget stort for dig, men hvis jeg syntes du var en idiot, så havde jeg ikke holdt dig i hånden" sagde hun og gav hans hånd et lille klem. For mange var det sikkert bare en latterlig lille ting man gjorde med både venner og veninder, men ikke for Freya.
"Tak Nate... Du er også en sød fyr... Virkeligt" sagde hun blot og stirrede ned i mod deres hænder, for at prøve at aflæse hvordan hun havde det med det. Men følelsen gjorde hende varm i kroppen og en smule nysgerrig, som om hun havde lyst til bare at kramme ham, hun tænkte ikke så meget på kys og den slags, hun tænkte mere på... Nærhed. Hun havde faktisk lyst til at være tæt på ham: "Hør måske det ikke er noget stort for dig, men hvis jeg syntes du var en idiot, så havde jeg ikke holdt dig i hånden" sagde hun og gav hans hånd et lille klem. For mange var det sikkert bare en latterlig lille ting man gjorde med både venner og veninder, men ikke for Freya.