Post af Deleted den Sept 5, 2014 22:52:17 GMT 1
Der var absolut ingen tvivl om at Alastair var en gentlemand, og det var hvad der i så stor stil tiltrak Pamela, der var ingen tvivl om at hun aldrig havde mødt en mand som ham. Hendes x mand Roger havde haft lidt af den samme elegance, forskellen var bare at Alastair ikke var en idiot med sort humor som spredte den udover alle han mødte, nej han havde faktisk et godt hjerte, og hun havde brug for at være sammen med en som havde et godt hjerte og som ikke så verden på en ond og forfærdelig måde. Det vidste hun jo naturligvis ikke om han gjorde, men det håbede hun virkeligt ikke, for hun ønskede at dele alle de gode ting i livet med ham, for der var ingen tvivl om at altid så lidt lettere ud når hun var sammen med ham. Hun havde egentligt være ganske tilfreds med en kort sætning som 'jeg holder meget af dig' eller ' jeg føler mig hel når jeg er sammen med dig', men hans lange tale bevidste endnu engang for hende at han ikke var en mand som tog let på tingene, og det gjorde hende meget... Taknemmelig, at vide at han faktisk tænkte over hvad han sagde - og frem for alt mente det, når han sagde det.
Hans hånd i mod hendes kind, fik hende let til at smile, hun brød ikke øjnkontakten med ham, for på mange punkter var hun lige så stærk som ham. Hun lod sin hånd glide op i mod hendes egen kind og lod den hvile ovenpå hans: "Godt" sagde hun og kunne ikke holde et smil tilbage, for at strække sig op og roligt kysse hans læber: "Fordi at den der tale den vil kunne få enhver kvinde til at smelte" sagde hun i et kort grin og kyssede ham igen, som hun lod sine arme glide omkring hans hals, bare fordi at hun var glad og lettet lige nu: "Tak fordi du fortalte mig det..." sagde hun: "Det var bare lidt af et chok" sagde hun næsten som en undskyldning for hendes reaktion, men det var jo trods alt et chok: "Så nu kan profettidende skrive hvad de vil om os" sagde hun i et roligt smil, når de nu officielt var blevet et par, så kunne folk jo holde op med at tale i krogene: "Ved du noget om hvornår du skal afsted igen?" spurgte hun en smule modløs, og alligevel mere afklaret end hun havde været for få minutter siden.
Hans hånd i mod hendes kind, fik hende let til at smile, hun brød ikke øjnkontakten med ham, for på mange punkter var hun lige så stærk som ham. Hun lod sin hånd glide op i mod hendes egen kind og lod den hvile ovenpå hans: "Godt" sagde hun og kunne ikke holde et smil tilbage, for at strække sig op og roligt kysse hans læber: "Fordi at den der tale den vil kunne få enhver kvinde til at smelte" sagde hun i et kort grin og kyssede ham igen, som hun lod sine arme glide omkring hans hals, bare fordi at hun var glad og lettet lige nu: "Tak fordi du fortalte mig det..." sagde hun: "Det var bare lidt af et chok" sagde hun næsten som en undskyldning for hendes reaktion, men det var jo trods alt et chok: "Så nu kan profettidende skrive hvad de vil om os" sagde hun i et roligt smil, når de nu officielt var blevet et par, så kunne folk jo holde op med at tale i krogene: "Ved du noget om hvornår du skal afsted igen?" spurgte hun en smule modløs, og alligevel mere afklaret end hun havde været for få minutter siden.