Post af Deleted den Aug 22, 2014 20:05:09 GMT 1
Hvor hun ønske at han ville stoppe med at røre hende..den fornuftige del af hende vel og mærke. Der var ikke noget hun nød mere og det var den tanke der gjorde hende urolig. "Det er jeg glad for," svarede hun roligt. Tanken om at han satte sit liv på spil, foruroligede hende, måske et sted også fordi at Mattheus kunne lede Theodore til hende, hvilket hun naturligvis ikke ville sige højt, så endte det blot med at han slet ikke ville opsøge hende igen. Zachary ville have elsket at være hjemme nu, men Raquel var taknemmelig for at det ikke var tilfældet. "Jeg ved hvad der følger med dit arbejde, men det betyder ikke at jeg ikke bekymre mig om dig. Pas på dig selv, og tænkt dig om før du nærmer dig Theodore, han slår dig ihjel uden at blinke," hun vendte blikket mod ham og lagde hænderne i sit skød. Ikke en mand havde været forbi hende i seks lange måneder, ikke et kærtegn, ikke et kys, intet selskab ud over Zachary. Hun havde ventet i et forsøg på at bevise overfor ham at hun kunne ændre sig, og det havde ikke ligefrem givet pote. "Læg dig, dine sår har ikke godt af det der," påpegede hun fast uden at værdige ham et blik. Med tid skulle det nok gå over, men lige nu var det lidt som at blive kvalt. "Det er nøjagtigt det jeg siger. Jeg ved ikke hvad det betyder, men her føltes.. koldt når du ikke er her," Hun var aldrig blevet elsket, ikke af andre end Zachary, alle de følelser var fremmede for hende og deres betydning med. Lidt tøvende vendte hun blikket mod ham. "Jeg mener det Mattheus, hvis du havde bare en lille idé om de tanker der gik gennem mit hovede lige nu, så ville du skynde dig væk. Din kæreste vil desuden næppe bryde sig om at du lægger dig ved en anden kvinde," påpegede hun med et lidt halvhjertet smil.