Post af Syrena Lavento den Aug 24, 2014 20:49:05 GMT 1
Hans usikre tøven fik hende til at skyde hagen lidt frem med en selvtilfreds mine. Hun vidste at hun havde argumenterne i orden lige i det her tilfælde. Det lille udbrød fik hende til at hæve et slankt øjenbryn. Han mandede sig ikke ofte op, hun havde nok kun set det en gang eller to. "Du er ikke særlig meget i en position hvor du kan stille krav," sagde hun lidt ligegyldigt og slog blikket væk et øjeblik, frem til hun fangede hans rødmen i øjenkrogen. Hvorfor rødmede han? Hun bed tænderne ret hårdt sammen. "Harper? Det er hendes navn.." mumlede hun for sig selv. "Kaya overhørte en samtale med dig og en eller anden på De Tre Koste," hun viftede affærdigende med hånden og mærkede hvordan den snigende lyst til at græde vældede ind over hende igen, hun holdt dog igen for nu. "Men det skete... fortæl mig hvornår," opfordrede hun med bankende hjerte. Egentlig sårede det hende kun yderligere at høre om det, men hun ville ikke overraskes når hun føst havde tilgivet ham. Hendes arme løsnede sig og faldt ned langs hendes side hvorefter hun støttede dem mod bordet bag hende og mærkede hendes øjne blive blanke. "Hvis jeg har haft det halvt så..? Jeg har haft det hundrede gange værre end du har Sam! Problemet er at du satte mig i den situation. Du gjorde mig ondt okay?! Ja du fik mig til at græde, beklager men det er det ingen pris for," hun hamrede hånden i bordet og ignorede den dunkende smerte. I stedet vendte hun sig om og holdt den skadede hånd op mod sit bryst mens tårerne begyndte at trille ned over hendes kinder. I det mindste stod hun med ryggen til så han ikke kunne se, det overgik hendes stolthed. "Intet har ændret sig fra sidst. Jeg er stadig ung og går i skole, og nok også stadig er dårlig knald," mumlede hun bittert.