Post af Deleted den Aug 10, 2014 20:18:58 GMT 1
Det var fredag aften og den utætte kedel var så småt ved at blive fyldt op, der var stort set ikke flere ledige border og baren var også ved at fyldt med folk der skulle bestille drikkelse. Layca var ved at give sin plads bag baren til en kollega da hans vagt sluttede om 5 minutter. Han serverede den ene krus ingefærøl efter den anden. Han ville egentlig bare gerne have fri nu, men han kollega var sent på den og det irriterede ham. Det var ikke fordi han skulle noget han ville bare gerne sidde ned efter en 12 timers vagt. Layca så på uret og sukkede 20 minutter forsent, han så hen mod døren og smilede taknemmeligt da han så sin kollega. som hastede om bagved og begyndte at tage over, som Layca begyndte at pakke sammen "bliv og for en øl, jeg giver som undskylning for at komme forsent" sagde hans kollega og smilede "fair, går lige ud og skifter så kommer jeg efter min øl! sagde han og smilede. Da Layca kom ud fra baglokalet havde han et bare normale cowboybukser på og en hvid t-shirt med en v-udskæring ved halsen og en sort hættetrøje udover. Han satte sig i baren og ventede på den øl han var lovet og nød endelig at sidde ned. Layca sad og fortalte om hvordan hans vagt havde været og hvem der havde været her af interessante mennesker. det havde dog været en ret så stille dag, da de fleste samlede kræfter til om aften, så det havde kun været den sidste time hvor der havde været virklig travlt. de fleste sad og snakkede ved bordene og dem der var i baren ventede på noget at drikke. Layca havde sat sig lidt for sig selv, ikke fordi han ikke var snaksagelig. men han viste at han skulle ud og have noget luft og en smøg til at klare hoved efter en lang dag. Det var stadig varmt udenfor da i gården og smilede da han tog det første hvæs af sin smøg og nød det.