Post af Jayden Darren den Aug 22, 2014 21:13:38 GMT 1
Jayden kunne ikke lade være med at komme med en hånlig latter da hun nævnte at Gryffindors drenge var vattede. Han hadede de drenge, det var vel også derfor han fandt det så sjovt. Vattede.. Det ord havde han aldrig tænkt før. Fordi at Jayden mente personligt at de var nogle sølle pjok. "Mm.. Jeg kan kun give dig ret." sagde Jayden hæst og blinkede kort til hende. "Haha, åh du ser da dejlig ud." fortalte Jayden og kunne ikke lade være med at le sammen med hende. Det betød underligt nok meget for ham, at Marguerite kunne tåle lidt drillerier. Det gjorde bare det hele meget sjovere. "Eeww." sagde Jayden ironisk og prøvede at få sin stemme til at lyde som en tøs' stemme, når der var en edderkop synlig. Men han kunne dog ikke holde masken.
Da Marguerite slap hans hånd, lod han den glide ned på hendes hofte og videre om på hendes lænd. Varmen spredte sig rundt i hans krop, og da hun brød kysset efterlod det brændemærker på hans læber. Eller sådan føltes det i hvert fald, og et brændende ønske om mere kom op i ham. Og han kunne kun give hende ret. Varmen summede stadig rundt inde i ham. "Jo." mumlede han og trak vejret dybt et par gange, stadig med hans hænder omme på hendes ryg. "Hvis du har det meget varmt, så kan vi gå ned til søen? Og så kan jeg kaste dig i." spurgte han drillende og tænkte tilbage på dengang for lang tid siden. "Så bliver du nok nedkølet." forsatte han, hvorefter han gav hendes læber et hurtig kys og vendte så blikket mod hendes taske. "Og så kan vi lige skille os af med dem der." jokede han kærligt.
Da Marguerite slap hans hånd, lod han den glide ned på hendes hofte og videre om på hendes lænd. Varmen spredte sig rundt i hans krop, og da hun brød kysset efterlod det brændemærker på hans læber. Eller sådan føltes det i hvert fald, og et brændende ønske om mere kom op i ham. Og han kunne kun give hende ret. Varmen summede stadig rundt inde i ham. "Jo." mumlede han og trak vejret dybt et par gange, stadig med hans hænder omme på hendes ryg. "Hvis du har det meget varmt, så kan vi gå ned til søen? Og så kan jeg kaste dig i." spurgte han drillende og tænkte tilbage på dengang for lang tid siden. "Så bliver du nok nedkølet." forsatte han, hvorefter han gav hendes læber et hurtig kys og vendte så blikket mod hendes taske. "Og så kan vi lige skille os af med dem der." jokede han kærligt.