Post af Isiah Jared Marsters den Jul 25, 2014 12:10:54 GMT 1
"Godt." Sagde han tilfreds, dog i en fuldstændig uændret tone. Isiah tænkte lidt over hendes spørgsmål, selv var han da stødt på et par enkelte varulve gennem tidens løb, blandt anden den forhenværende professor i Magiske Dyrs Pasning og Pleje, men direkte træning? Det var nu lidt tvivlsomt. "Jeg kender desværre ikke nogen som der som sådan praktiserer at træne varulve." Sagde han og foldede hænderne på skrivebordet foran sig. "Naturligvis vil jeg grave lidt ind i det og se om jeg kan finde noget der kan hjælpe dig." Da hun spurgte ind til det næsten rystede han en smule tænksomt på hovedet. "Nej det synes jeg ikke vil være nogen god ide, naturligvis vil lærerstaben blive informeret, og jeg kan muligvis få Mrs. Lavendway til at brygge dig stormhateliksiren," nu havde det jo ingen eliksir professor på skolen lige for tiden så forhåbentlig ville hun vide hvordan man lavede den. "Du kan selvfølgelig fortælle det til dine venner, men der er ingen grund til at lade rygtet sprede sig mere en højst nødvendig," det ville nok bare skabe panik blandt eleverne og deres forældre og var der noget skolen ikke manglede var det endnu en krise. Han blik blev vendt mod Mattheus, "det sætter jeg pris på Mr. Anglerax, men jeg ved ikke rigtigt hvad De skulle kunne gøre." Det var jo sandt. Han var jo ikke på Hogwarts til daglig, og Isiah ville helst ikke have flere varulve på skolen end højest nødvendigt, det var simpelthen for farligt. I det samme da Leonora kom ind nikkede han til hilsen. "Frk. Hansen her har været så uheldig at blive bidt af en varulv under sidste fuldmåne. Jeg har i den forbindelse en lille opgave til Dem." Han rettede sig lidt i stolen. "Hun har fået lov til at blive på skolen, dog skal der holdes opsyn med hende og hun skal naturligvis låses inde under selve forvandlingen." Han sendte overhovedet et sigende blik.