Post af Aimé York Hosyo den Sept 1, 2014 11:55:38 GMT 1
Aimé York Hosyo !
--------I dreamed I lived in another's skin
the info Aimé er vokset op med to fædre og godt forvirret omkring sin egen seksualitet. Han er blevet opdraget med at han ikke behøver at være homo bare fordi hans ene far er det, men han skal være sig selv. Hans logik siger ham dog han burde være til fyrer når hans fædre er det. I virkeligheden er han dog biseksuel og faktisk forelsket i sin veninde uden han selv ved det. Aimé er en kærlig type der tager sig af sine venner. På samme tid er han ufattelig drillende anlagt og han kan ikke lade være hvis han får muligheden for det. Udover det kan han være utrolig flabet og han er bestemt ikke bange for at svare igen. Aimé kan også sagtens være hård og ufattelig dobbeltmoralsk. Hvis han gør noget kan det til tider være ok, men hvis andre gør det samme så er det ikke. Det er dog kun når det kommer til hans forhold med Cerys han er helt igennem dobbeltmoralsk. Aimé er ekstremt udadvendt og elsker at hænge ud sammen med andre. Han mener det er vigtigt at være social.!
Jeg søger: Venner, veninder, flirts (Nuværende), fjender
- Cerys Bainbridge- Veninden igennem flere år
- @arrow- Ven af familien igennem flere år og en som Aimé føler han kan betro sig til -
- @flora Hans elskede tvillingesøster som han vil gøre alt for
- Marcelle Céleste York- Mine smukke kusine og min gode veninde
- @david- En ven som Aimé kan støtte sig lidt op af
- Dion Desmercières- En ven som Aimé delvist ser op til også grundet aldersforskellen
- Seth Engel Minore York- Min grimme fætter
- @ashlyn- Min mentor og store idol. Elsk på hende
- Florencia Darren - Veninden bag alles ryg
the lovers I'm a young lover's rage gonna need a spark to ignite
- Cerys Bainbridge - Veninden igennem flere år som han danner par med for at skjule "han er homosekusel". Nu eks-kæreste.
- Evan Riley; Ham jeg er sammen med en gang i løbet af 7. årgang
- Caleb Shaw - Bartenderen der skal flirts med (Nuværende kæreste)
the enemies Burn everything you love, then burn the ashes
- Atkin Bainbridge- Hende som kommer til at hade Aimé for vildt når hun finder ud af han er Cerys utro;
- Daniel King- Ham som Aimé kun kan li når han giver ham opmærksomhed, men ellers bryder han sig egentlig ikke synderligt om Daniel
thank you noa ?! of caution!
credit whoever did the graphic here!
credit whoever did the graphic here!